Primer odlične komunikacije na Facebooku
04. 02. 2012
Cilj dobrega community managerja naj ne bo grajenje velike baze uporabnikov temveč velike baze prijateljev. Uspešna stran naj se ne bi veliko razlikovala od zasebnega profila, zato stremimo k temu, da smo z našimi uporabniki povezani, jih poznamo in vemo, katere vsebine so po njihovem okusu.
Kdor nastopa na Facebooku kot posameznik in ne kot podjetje je tu nekoliko v prednosti. Taka je tudi stran Galerija Ažens Art. Pa ji je to prednost uspelo unovčiti?
Link: www.facebook.com/pages/Galerija-Ažens-Art/152846224788607
Zid: Objave so redne, morda celo preveč. Kadar objavite več vsebin v enem dnevu naj se te razporedi čez dan (objavljate dopoldan, okrog poldneva in proti večeru), ne objavljajte vseh naenkrat. Sicer je vaša baza že sama po sebi odzivna, vendar pa poskusite na subtilen način še povečati število interakcij s pozivom k dejanju pri objavah.
Ocena:
Interakcije: Glede na velikost baze je interakcij veliko. Vidi se, da so uporabniki organski in da so s stranjo večinoma močno povezani. Negujte te interakcije, ob enem pa ne pozabite na nove kvalitetne uporabnike. Obstoječe uporabnike za njihovo zvestobo občasno nagradite s kakšno malenkostjo. To si zaslužijo, ob enem pa da lahko že majhna pozornost velike rezultate.
Ocena:
Zavihki: Kljub temu, da so vsi zavihki narejeni z uporabo brezplačnih spletnih orodij pa za namensko razvitimi zavihki ne zaostajajo niti po kreativnost, kot tudi po realizaciji. Še en dokaz, da se z izvirnostjo in pravim orodjem, da narediti marsikaj.
Ocena:
Uporabniki: 122 novih uporabnikov v enem mesecu (več kot 20% rast) brez nagradne igre je odličen rezultat. Vendar na Facebooku časa za spanje na lovorikah ni. Več kot imamo uporabnikov, težje je naše delo, saj moramo poskrbeti, da vsaj večina ostane aktivna. Pozorno spremljajte odzive in testirajte nove smeri, kamor bi lahko usmerili komunikacijo. Poskrbite, da stran ostane živahna in vitalna.
Ocena:
Splošni vtis: Stran odlično izkorišča svoj potencial, predvsem zaradi dobre in zelo osebne komunikacije administratorke. Prav veliko nasvetov pravzaprav ne morem podati, izpostavim lahko le slabo opremljenost spletne strani s socialnimi vtičniki in URL Facebook strani, ki ni skrajšan (to lahko uredite v eni minuti in vam tudi močno priporočam, da to storite). Morda na tem mestu le opozorilo, da na Facebooku community manager ne sme zaspati ne glede na to, kako dobro gre strani. In nagradite sem ter tja svoje Facebook prijatelje s kakšno malenkostjo, saj si to zaslužijo.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si