KRIOS d.o.o.

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Biti na Facebooku ni dovolj, potrebno je tudi pravilno komunicirati

09. 03. 2012



Kako na Facebooku skomunicirati izdelek in storitev, ki je novost na našem trgu? Tu nam je Facebook lahko v veliko pomoč. Načeloma uveljavljene blagovne znamke na Facebooku uspevajo, vendar pa smo bili v preteklosti priča tudi mnogim uspešnim startupom. Twitter je zanje še bolj hvaležen zaradi strukture uporabnikov. Se je pa potrebno zavedati, da se ne smemo zanašati izključno na družabna omrežja.

Kakšen odziv je med uporabniki Facebooka doživela stran KRIOS d.o.o.? Vroč kot iz klasične savne ali leden, kot iz krio savne?

Link: www.facebook.com/pages/KRIOS-doo/155869044485851

Zid: Vsebina objav je primerna, čeprav preveč prodajna. Med objavami je pogosto predolg odmor. Poskusite objaviti vsaj eno objavo na dan, dodatne vsebine naj bodo vremenskega značaja - seveda naj bodo povezane s širšo panogo v katero spadate (šport, zdravje, rekreacija, ipd.). Facebook in internet na splošno preneseta bolj pogovoren jezik, vendar pa je vseeno treba paziti na slovnične prvine.

Ocena:

Interakcije: Interakcij, razen na redkih objavah, ni. Vaša baza je premajhna, zato je izplen boren. Poprosite prijatelje in sodelavce, da se aktivno udejstvujejo v debati, predvsem pa vašim prijateljem ponudite boljše vsebine. Svoje objave obvezno opremite s pozivom k dejanju. S tem daste uporabniku vedeti, da od njega pričakujete interakcijo.

Ocena:

Zavihki: Zavihkov ni. Poskusite urediti vsaj zavihek dobrodošlice. Ker je vaša storitev nova in v Sloveniji relativno nepoznana lahko na tem zavihku uporabnika ozavestite in se mu na hitro predstavite. Tako ga boste lažje pridobili v svoje vrste. Če uporabnik pade direktno na zid je zmeden, saj mora informacije o tem, kaj mu stran ponuja, še poiskati. Večina uporabnikov tu raje odklika stran.

Ocena:

Uporabniki: Le 5 novih uporabnikov na mesec je premajhen izkupiček. Poskrbite, da na stran pride več novih uporabnikov. Popravite komunikacijo na zidu, prosite prijatelje za pomoč pri prvih interakcijah, socialne vtičnike na strani bolje izpostavite, uredite profilno sliko, ki naj bolje brendira vašo znamko, in info zavihek. Skrajšajte URL naslov strani in ga uporabite tudi v tiskanih oglasih. Spremenite ime strani in se tako znebite končnice d.o.o.

Ocena:

Splošni vtis: Nastop brez strategije se na družabnih omrežjih redko obrestuje. Še redkeje pri izdelkih in storitvah, ki na trgu niso uveljavljeni. Predlagam vam, da podrobno analizirate obstoječe objave, si preberete nekaj člankov na tej strani in se lotite priprave strategije. S pomočjo tega dokumenta bo vaša komunikacija veliko lažja in predvsem bolj uspešna.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1