Slike so najbolj klikane vsebine na Facebooku
25. 05. 2012
Vsaka oseba, vsaka blagovna znamka, vsak pristop je unikaten. Veste, kaj je tisto, kar je vašim uporabnikom pri vas najbolj všeč? Poiščite tisto, po čemer se razlikujete od konkurence in to izpostavite v komunikaciji na zidu. Le tako boste lahko izstopali v poplavi Facebook strani, ki trenutno prav tako aktivno kot vi komunicirajo na zidu.
Je Nina Galeriji uspelo uporabnikom pričarati ta duh unikatnosti na zidu svoje Facebook strani? Poglejmo, kako ji gre pri komunikaciji s svojimi oboževalci.
Link: www.facebook.com/ninagalerija
Zid: Objav je veliko, vsebina je dobra in ima rdečo nit. Vendar pa pogrešam komentarje pri določenih objavah (pogosto so slike objavljene kar brez njih) in poziv k dejanju. Nekatere slike so same po sebi dovolj močne, še posebej slike otrok, zaljubljenih parov in domačih živali, ki v nas zbujajo močna čustva, ostale pa je potrebno dodatno poriniti. Opozoril bi še na nekonsistentnost objavljanja. Poskusite vaše objave bolj razporediti po dnevu, da jih ne objavljate preveč pogosto. Morda bo pomagalo, če si naredite plan objav že v naprej.
Ocena:
Interakcije: Interakcij bi lahko bilo več. Sicer število interakcij ni slabo vendar pa so koncentrirane večinoma na čustveno močne slike. Potrebno je uporabnike angažirati tudi na ostalih objavah, sicer bodo te objave dosegle manjše število uporabnikov - tudi tistih, ki so že oboževalci vaše strani.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Cover fotka ni primerna iz dveh razlogov:
- ni po pravilih Facebooka, ki prepoveduje uporabo kontaktnih informacij na sami naslovni fotografiji
- na povezave na fotografiji se ne da klikniti
Kontaktne podatke dajte raje v za to določen prostorček na strani, kjer so sedaj podatki pa dajte raje kakšne zanimive slike. Profilna slika je zelo majna, ne poskušajte notri na silo tlačiti ogromnih količin informacij ali vizualij. Sicer pa so ostali zavihki dobri, mogoče pogrešam kakšen filmček več na zavihku Youtube.
Ocena:
Uporabniki: Rast uporabnikov je v povprečju 100 novih uporabnikov na mesec. Pridobljena je bila tudi s pomočjo nagradne igre, v kateri pa je administratorka sicer podelila svoje izdelke, kar pomeni, da je dobila bazo uporabnikov, ki jih vsaj načeloma zanimajo tovrstni izdelki.
Ocena:
Splošni vtis: Administratorka se zaveda, da so njeno najmočnejše orodje njene slike. In jih tudi uspešno trži. Komunikaciji na zidu manjkajo finese vendar pa so v svoji osnovi dobre. Predlagam tudi, da s Facebookovimi vtičniki opremite svojo spletno stran in si tako ustvarite še en kanal za pridobivanje in angažiranje uporabnikov.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si