Tudi, ko se konča glavna sezona se zabava na FB ne prekine
18. 04. 2012
Strani za dogodke, ki se na primer odvijajo le enkrat letno, ali pa strani, ki so zelo sezonsko pogojene - predvsem gre tukaj za strani (ne)posredno vezane na turizem - so v primerjavi z ostalimi stranmi v zelo neprijetnem položaju. Če dopustimo, da nam stran eno leto miruje jo bomo (ko se dogodek/sezona vrne) težko oživili nazaj.
Vsaj ne na hiter, enostaven ali poceni način. Zato je zelo pomembno, da tudi v času največje suše najdemo vodo za naše uporabnike. V nasprotnem primeru smo jih izgubili. Lahko tudi za vedno. Poglejmo, kako mesec dni po koncu sezone sušo prenašajo na strani Rogla. So našli svojo oazo ali gre bolj za zgubljeno tavanje?
Link: www.facebook.com/SmucisceRogla
Zid: Kljub temu, da je sezone že konec pa se na zidu strani Rogla še vedno veliko dogaja. Nova objava pride na zid uporabnikov skoraj vsak dan. Stran ponuja razgibano vsebino, ki pa dobro drži rdečo nit. Veliko uporabljajo fotografije, ki so eden izmed najmočnejših orožij naše komunikacije. Edini minus, ki ga najdem v komunikaciji je pomanjkanje poziva k dejanju. S tem bi še okrepili število interakcij.
Ocena:
Interakcije: Ne glede na vrsto objave in njeno vsebino, interakcij je skorajda praviloma veliko. S primernim pozivom k dejanju ob objavah bi se dalo število interakcij še zvišati. Vsekakor gredo pohvale administratorju, ki se ni vdal poceni trikom za pridobivanje interakcij, vendar je do njih prišel skozi dobro komunikacijo in podajanjem kvalitetnih in uporabnih informacij. Vseeno ni za čisto petico - slabšo oceno pripišite pogostemu zanemarjanju vprašanj uporabnikov.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Za komunikacij na strani v glavnem uporabljajo zid in video posnetke. Ostalih zavihkov ni. Profilna slika in cover fotografija sta grafično dovršeni in prilagojeni trenutni sezoni. Info zavihek je korektno urejen, zavihek z dogodki pa je ažurno dopolnjen. Predlagam, da za naslednjo sezono ponudite še zavihek z ažurnimi informacijami o snežnih razmerah.
Ocena:
Uporabniki: Samo v tej smučarski sezoni se je strani pridružili več kot 1500 novih oboževalcev, kar je okoli 300 novih uporabnikov mesečno. Glede na to, da gre za popolnoma organsko rast je številka impresivna. Vendar pa sedaj ni čas za spanje na lovorikah. Glavna naloga čez poletje je, da uporabnike ohranite aktivne, tako da boste v naslednjo sezono štartali z veliko IN odzivno bazo. To vam lahko prinese še večje uspehe naslednje leto.
Ocena:
Splošni vtis: Za enkrat ni videti, da bi se komunikacija umirila, glede na to, da je sezone konec. Vsebin, objav, prav tako pa tudi interakcij še vedno ni zmanjkalo. Če boste v tem tempu nadaljevali ste si že pripravili najboljše možne temelje za komunikacijo v naslednji sezoni.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si