Ko se dela s srcem se dela dobro
16. 03. 2012
Z našo komuno je treba dihati in z njimi deliti vse vesele in žalostne trenutke. Za community managerja je komunikacija najtežja, kadar ne pozna niti baze uporabnikov, niti produkta oziroma storitve, ki jo komunicira. Večina uspešnih Facebook zgodb izhaja iz popolne predanosti administratorjev strani. Imejte to v mislih, ko boste delili naloge na Facebooku znotraj vašega podjetja.
Na strani Extension Hair Lady (lasni dodatki, vse za podaljševanje & nego las) z uporabniki komunicirajo tri administratorke. Pa poglejmo, kako se znajdejo na modrem omrežju.
Zid: Komunikacija na zidu je pestra in razgibana, ob enem pa se lepo drži rdeče niti, kljub relativno visokemu številu vremenskih objav. Iz vsebinskega vidika lahko dodam le to, da pogrešam poziv k dejanju. Svojim uporabnikom dajte jasno vedeti, da pričakujete od njih interakcijo, drugače vas bodo v poplavi objav spregledali. Nekatere objave bi imele večji učinek, če bi bile objavljene po 10-i uri, ko se na Facebooku začne malo večja gneča.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je veliko, kar nakazuje na aktivno bazo uporabnikov. Poskusite v komunikacijo vplesti čim več uporabnikov, poslužujte se naslednjih pristopov:
- v različnih objavah poskusite animirati različno ciljno skupino
- uporabljajte poziv k dejanju
- uporabnika vpletite v različne odločitve in dogajanje v “zakulisju”
Ocena:
Zavihki: Zavihkov ni. Predlagam, da izbrišete zavihke, ki so neaktivni, saj med uporabniki povzročajo samo zmedo. Zavihke dobrodošlice na novih straneh s časovnico ne igra več ključne vloge. Predlagam, da namesto tega zavihka naredite zavihek, ki vsem vašim oboževalcem (šele po kliku na “všeč mi je”) pošlje unikatno kodo za popust na določene izdelke ali za brezplačen izdelek ob koriščenju določene storitve.
Ocena:
Uporabniki: Okrog 50 novih prijateljev na mesec ni slaba številka, sploh ob predpostavki, da gre za organsko rast. To pomeni, da so novi prijatelji prišli zaradi brenda in ne zaradi nagrade in ti uporabniki so navadno veliko bolj kvalitetni. V kolikor se bo taka rast nadaljevala bo stran lepo živela, če se rast zaustavi pa predlagam, da se poslužite tudi kakšne nagradne igre, da pripeljete nove oboževalce in prebudite stare.
Ocena:
Splošni vtis: Vse tri administratorke so se našle v kominikaciji na Facebooku. Očitno je, da zelo dobro poznajo svojo bazo in z njo uspešno komunicirajo, kar se pozna v velikem številu interakcij in solidni rasti novih privržencev. Za še boljše rezultate priporočam, da spletno stran bolje opremite s Facebookovimi vtičniki ter poskrbite za zavihke. Priporočam tudi skrajšanje URL naslova strani, tako da boste stran lahko promovirali tudi na tiskovinah in v salonu.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si