Še en primer vzorne FB komunikacije
27. 03. 2012
Poleg dobre strategije in trdega dela je za uspeh na Facebooku potrebnih več različnih dejavnikov: velikost ciljne skupine, njihova demografska sestava, ugled vaše blagovne znamke izven Facebooka, ali je vaša znamka statusni simbol... Vse to močno vpliva na to, kako močno in odzivno skupino Facebook prijateljev si bomo uspeli zgraditi.
Patsy.si je stran, ki operira v množici podobnih strani, ki se ukvarjajo z izdelavo unikatnih izdelkov. Pa se skrije v povprečje ali štrli iz njega?
Link: www.facebook.com/Patsy.si
Zid: Komunikacija na zidu je zanimiva, vsebinsko pestra in zelo konstantna. Pri tem pomagata tudi lika Žirafa in g. Vinko, ki razbremenita komunikacijo in jo naredita uporabniku še bolj prijazno. Pozna se, da je administratorka strani najbolj produktivna v jutranjih urah, saj je kar nekaj objav objavljenih prezgodaj zjutraj. S tem se sicer izognete poplavi objav, ki jih uporabnik na zid dobi, ko je na Facebooku gneča vendar pa ciljate na manjše število ljudi, ki so takrat prisotni. Pogrešam poziv k dejanju - glede na to, da je stran sama po sebi zelo aktivna priporočam, da za poziv k dejanju uporabite kakšno vprašanje ali iztočnico za debato.
Ocena:
Interakcije: Zaradi pravilne komunikacije je interakcij veliko vendar pa daleč največ interakcij dosegajo sproščene in neprodajne vsebine. Ostale vsebine imajo sicer pričakovano slabši odziv vendar pa lahko tudi pri teh objavah število interakcij povečate. Še posebej pri objavah, ki nimajo takega viralnega potenciala uporabite dober poziv k dejanju.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Še iz časov pred časovnico ostaja zavihek dobrodošlice, ki pa sedaj ne služi več svojemu prvotnemu namenu. Predlagam, da zavihke prilagodite tako, da boste z njihovo pomočjo nagradili vaše najbolj zveste Facebook prijatelje. Morda z darilom ali popustom pri nakupu? Pogrešam tudi nekakšen katalog izdelkov, saj so foto albumi za ta namen nekoliko preveč okorni.
Časovnica je sicer grafično lepo urejena, ne pozabite pa, da lahko dodajate tudi mejnike, ki ponazarjajo ključne točke v življenju administratorke, Žirafe in g. Vinkota.
Ocena:
Uporabniki: Strani se na mesec pridruži okrog 70 novih prijateljev, kar je lepa številka. Ob predpostavki, da gre za organsko rast, seveda. To pomeni, da so novi prijatelji prišli zaradi brenda in ne zaradi nagrade in ti uporabniki so navadno veliko bolj kvalitetni. Poskrbite, da se taka rast nadaljuje še naprej, saj je to bistvenega pomena za uspešnost strani.
Ocena:
Splošni vtis: Kljub močni konkurenci, stran Patsy.si s kvalitetnimi objavami in odlično angažiranostjo administratorke dobro skrbi za svojo ne tako majhno komuno Facebook prijateljev. Nekaj maneverskega prostora obstaja pri objavah na zidu (predvsem pri uporabi poziva k dejanju) ter pri zavihkih. Drugače pa si stran zasluži lepo oceno in je lahko marsikateremu community managerju za zgled. Vsekakor govorimo o zakladnici svežih in dobrih idej - in to je tisto, kar je na Facebooku zares važno.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si