Bivak.si

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Gore na Facebooku

29. 03. 2012



Facebook se od klasičnih medijev razlikuje v nekaj ključnih točkah, in sicer: pri klasičnih medijih mora uporabnik priti do sporočila, medtem ko pri Facebooku sporočilo pride do uporabnika (na njegov newsfeed). Komunikacija je realnočasovna in dvosmerna, kar za klasične medije velja le deloma. In tretjič - na Facebooku lahko svojo ciljno skupino veliko bolje targetiramo, medtem ko moramo pri klasičnih medijih ciljati na široko, kar nam vzame veliko energije in predvsem denarja.

Vendar pa s targetiranjem ni vedno pametno pretiravati, saj si s tem zapiramo vrata na poti.

Danes bomo pogledali na stran Bivak.si - bodo s svojo komunikacijo splezali v višave ali bodo zaradi težav primorani ostati v baznem taboru ob vznožju?

Link: www.facebook.com/bivak.si

Zid: Vsebina na zidu je razgibana, večinoma se vrti okoli pohodništva in gorništva, zaide pa tudi v zakulisje dogajanja. Vendar pa je vsebin premalo. Poskusite zvišati frekvenco na vsaj eno objavo na dan. Objave si bolje razporedite, saj sedaj objavite tudi 3-4 objave na dan, potem pa sledi predolga pavza. Stestirajte, na katere nove vsebine se uporabniki najbolje odzivajo, in jih vpletite v svojo komunikacijo.

Ocena:

Interakcije: Na žalost je večina vsebin predolgih. V objavah poskusite povzeti bistvo, objave naj praviloma ne bodo daljše od 160 znakov. Poziv k dejanju uporabljate vendar ste se osredotočili večinoma na deljenje objave, čemur se vaši uporabniki nekoliko upirajo. Tudi druge oblike interakcije (lajk, komentar, objava na zid, ipd.) imajo skoraj enak viralni učinek. Objave naj bodo torej krajše in bolj redne za večji izkupiček interakcij.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: Grafično je stran lepo urejena. V časovnico lahko sedaj dodajate tudi dogodke za nazaj. Predlagam, da pobrskate po kakšni zgodovinski knjigi in dodate prelomne trenutke slovenskega gorništva v zgodovino strani. To je lahko zelo zanimiva dodatna vsebina za uporabnike.
Zavihek z videi je dobro urejen, predlagam pa da “bivši” zavihek doborodošlice dopolnite tako, da bo uporabnikom ponudil določeno ugodnost, če postanejo oboževalci strani. Ali pa to vključite v zavihek e-trgovina, ki se odlično poda vaši Facebook strani.

Ocena:

Uporabniki: Na mesec se pridruži okoli 25 novih uporabnikov. Rast je v zadnjih treh mesecih izključno organska. 10% rast na mesec je zadovoljiva številka, vendar pa bi, dokler stran ne doseže “odrasle” dobe rast poskušal še pospešiti. Uporabite še druge kanale - mailing, spletna stran, klasični in Facebook oglasi, ipd.

Ocena:

Splošni vtis: Stran daje vtis, da preveč nagovarja ekstremne gornike. Predlagam, da se vaš fokus preusmeri še na ostale skupine - amaterske hribolazce, ekstremne športnike iz drugih panog in ljubitelje nedeljskih sprehodov po slovenskih hribih. Ker na tem področju konkurence ni izkoristite to v svoj prid in pridobite na svojo stran čim večje število uporabnikov.

Ocena:
 



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.



Sorodni prispevki:






1

1