Ker Facebook stran ni oglasna deska
13. 06. 2012
V zasičenih branžah je penetracija novih podjetij na trg lahko zelo draga. Če nimamo zadostne količine sredstev to lahko pomeni razliko med uspehom in propadom podjetja. S pomočjo Facebooka lahko vstopne stroške precej znižamo. Ob primerni uporabi lahko namreč s tem oklestimo budžet namenjen oglaševanju in pospeševanju prodaje.
NAKUPITE.ME sodi na sicer hitro razvijajoč se trg, ki pa mu ponudnikov ne manjka. Poglejmo, kako se znajdejo in kako jim pri tem pomaga Facebook.
Link: www.facebook.com/NAKUPITE.ME
Zid: Večdnevni premori med objavami in objavljanje tudi do 10-ih objav v nekaj urah. Taka nerednost objav je slaba za vašo komunikacijo. Objave so po večini čisto prodajne in brez poziva k dejanju. Predlagam, da si naredite podrobno strategijo komuniciranja in poskusite popraviti napake, ki sem jih naštel, saj gre za zelo osnovne napake, katerih uporabniki ne odpuščajo (več). Predlagam, da si pogledate katero izmed strani, ki so dobile odlično oceno, za primer.
Ocena:
Interakcije: Interakcij ni. Nekaj interakcij dosežete na t.i. vremenskih objavah, ki pa so tako redke, da te intrakcije lahko zanemarimo. Zavedati se morate, da brez interakcije vaša stran zgublja stik z uporabniki in vaša baza bo počasi zaspala. Čas za spremembe je zdaj.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: Predlagam, da za svojo profilno fotografijo uporabljate vaš logotip, saj si bodo kupci tako lažje zapomnili domeno, na katero morajo priti, ko bodo želeli opraviti nakup. FBML zavihek bo počasi odstranjen, saj ga Facebook ukinja. Čeprav zavihki niso več tako pomembni pa predlagam, da čim prej razmislite o zamenjavi. Morda ne bi bil odveč tudi kakšen podaljšek trgovine na Facebook tab, da obiskovalcem za ogled izdelkov (ali nakup) ni potrebno zapustiti vaše Facebook strani.
Ocena:
Uporabniki: Uporabnikov ste v zadnjih mesecih uspeli pridobiti kar veliko. Sicer ne vem, ali ste to dosegli z združevanjem različnih strani ali z nagradno igro. V vsakem primeru je bolj važno, kaj sedaj počnete s to bazo. Jo boste pustili zaspati ali jo boste angažirali, da ostane aktivna?
Ocena:
Splošni vtis: Le zaradi rasti uporabnikov lahko dam tej strani pozitivno oceno. Vendar se bo tudi rast uporabnikov ustavila, če vaša komunikacija ne bo primerna. Zato vam predlagam, da dobro premislite strategijo, določite naloge v podjetju in začnete z drugačnim pristopom. V nasprotnem primeru bi bilo morda bolje, da si s stranjo ne delate dodatnih stroškov, ker po čez določen čas vaša baza postala popolnoma neaktivna in vaših objav ne bo več prejemala. Mrtvega kapitala pa na Facebooku na žalost ni tako lahko oživiti.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si