Univerzitetna knjigarna

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook in knjige! Kako gre lahko to skupaj? Odlično, če se tega pravilno lotimo

20. 03. 2011



Koliko knjižnjih moljev je v resnici na Facebooku in kako uporabna platforma so lahko družabna omrežja za besedo v svoji najbolj prvotni inačici - izpisano na dobri stari papir? Preverimo.

Univerzitetna knjigarna se nahaja v Kopru, če me spomin ne moti nedaleč stran od Univerze. Po zapisanem na njihovi spletni strani se pri njih najde študijska literatura, ostali knjižni tisk, prenosne računalnike in tiskalnike, organizirajo literarne večere in okrogle mize, printajo zapiske in diplomske naloge... skratka ni jim dolgčas. In kako svojo dejavnost komunicirajo na Facebooku?

link: www.facebook.com/UniverzitetnaKnjigarna

zid: prešibka frekvenca objav, v povprečju en post na teden za zadostuje za pravo animacijo avditorija. Upoštevati je potrebno, da vsi uporabniki Facebooka niso redni gostje tega omrežja in z preredko komunikacijo je možnost, da jih dosežemo skoraj nična.

ocena:

interakcije: jih skoraj ni. Razlog je iskati v pretirani "plakatni" komunikaciji, poziva k sodelovanju uporabnikov skorajda ne zasledim. Vaši fani so se prišli pogovarjati o knjigah, ne o njih poslušati/brati. Povprašajte jih katere knjige so ta trenutek najbolj vredne greha, naredite lestvico najbolj prodajane literature in se pozanimajte koliko od teh knjig je pri njih doma, posnemite video zanimivega dogajanja v knjigarni, zapišite provokativno misel ki jo je izrekel sodelujoči na okrogli mizi in zahtevajte reakcijo

ocena:

uporabniki: 254 jih je. Ta številka je lahko visoka, lahko tudi nizka. V zadnjih treh mesecih se je številka zvečala samo za 13 novih privržencev. Zaradi preredkih in vsebinsko napačno zastavljenih objav le te niso viralne in ne "pripeljejo" novih uporabnikov. Morda ne bi bilo napak strankam, ki se oglasijo v knjigarni na nek način namigniti, da ste aktivni tudi na FB. Morda kakšna mini nagradna igra, morda kviz preverjanja znanja, morda kar računalnik v kotu za Facebookanje. Edini pogoj za uporabo je, da najprej polajkajo vašo FB stran. Idej je veliko ;)

ocena:

zavihki: ni jih. Ne pristajalnega, ne kakšnega drugega. Škoda. Lahko bi imeli na zavihku lestvice najbolje prodajanih knjig, morda katero gradivo se najbolj printa, kateri zapiski so največkrat fotokopirani.

ocena:

Splošni vtis: kljub nizkim ocenam v zgornjih kategorijah vseeno všečen. Ni še vse izgubljeno, le bolj intenzivno se bo treba spoprijeti s stranjo. Facebook je kot polje, ki smo jo dobili v obdelavo. Toliko kolikor ga bomo uspešno orali, gnojili, sadili, zalivali,.... toliko bo zraslo. Če ga samo gledamo, pa bo edino kar bo zraslo plevel ;)

ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1