Tokrat mini inventura FB dela grafičnih oblikovalcev
14. 02. 2011
Ko pogledamo stran, ki so jo naredili mojstri grafičnih programov, je gotovo nekaj: stran bo lepa. Pa je tudi pametna (beri funkcionalna)? Poglejmo današnjo analizo
Studio Sapralot je oblikovalski studio, ki ima v info tabu med ostalim napisano: "... ponujamo kreativne in moderne grafične ter sorodne rešitve predvsem za manjša in srednje velika podjetja. S strokovnim znanjem in kreativno svežino naročniku zagotavljamo sodobni videz, s katerim izstopi iz povprečja." In kako imajo pometeno pred domačim pragom? Ob prijavi je Maja zapisala, da je cilj strani obveščati stare stranke o novih projektih in pridobivanje novih klientov.
Link: www.facebook.com/StudioSapralot
Zid: verjetno se že preveč ponavljam, vendar gre zgolj za naključje, da je v zaporedju prijav na analizo na moji fb strani bilo sedaj že kar nekaj profilov, ki bi jim težko rekel, da pokajo od dogajanja. Tudi pri studiu Sapralot niso najbolj pridni z objavami. Od novega leta sem zasledil le dve novi objavi. Dopuščam možnost, da sem kakšno spregledal, ker je prejšnji teden Facebook spremenil zaporedje objav na zidu iz kronološkega prikaza, v prikaz po pomembnosti. A dejstvo ostaja, za aktivno FB stran je potrebna večja aktivnost. Tu jo je premalo.
Ocena:
Interakcije: glede na skromno število uporabnikov je odstotek aktivnih soliden. Malo skazi sliko le dejstvo, da se ponavljajo eni in isti uporabniki. S proženjem pravih vsebin (vključevanje uporabnikov v odločanje, prikaz delovnih osnutkov oblikovanj, deljenje internih vsebin, morda kratek YouTube posnetek, kako izgleda njihovo delovno okolje in proces) bi bila stopnja mnogo višja. Kot že neštetokrat povedano - vsebine so tiste, ki štejejo na družabnih medijih.
Ocena:
Zavihki: zelo simpatičen landing tab - tu se res vidi, kaj je core dejavnost imetnikov strani. Tudi vsebina enostavno vabi uporabnika, da kresne z miško po "všeč mi je". Škoda edino, da jih ni več. Morda virtualna galerija uspešnih referenc, kjer bi uporabniki lahko lajkali in priporočali mojstrovine naprej svojim prijateljem. Našel sem še en FBML zavihek, ki paje prazen. Morda ne bi bilo odveč, da bi neuporaben zavihek izbrisali.
Ocena:
Uporabniki: 246, v zadnjih dveh mesecih dva nova. Torej je trenutno povprečje en nov uporabnik na mesec. Uf, tole je bolj polžja hitrost pridobivanja zasledovalcev, ki se ne sklada z osnovno strategijo omenjeno na začetku. Kot že nekajkrat zapisano, če bi bila vsebina prava in frekvenca objav večja, bi prišli tudi novi "lajki".
Ocena:
Splošni vtis: soliden, a pričakoval sem več. Več grafike, več vsebin, več dogajanja. Na spletni strani sem našel veliko vsebin, ki bi jih brez težav preselili tudi na FB. Le-te morajo med ljudi, da o oblikovalskem studiu širijo dober glas. Facebook stran naj torej ne bo samo platforma, na katero se spomnimo enkrat na teden, živeti mora vsak dan. Drugače je vse zaman.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si