Nova KBM

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kako so se Facebooka lotili bankirji?

10. 03. 2011



Na predavanjih večkrat opozorim na različne načine komunikacije. In ravno banke imam velikokrat na pladnju, kot primer tistih, z najbolj konzervativnim pristopom. Pred nami je dokaz, da temu ni nujno tako.

Vsak nastop na družabnih omrežjih je svoja zgodba, ki zahteva svoj scenarij. Bolj je v njem definirana strategija, ki upošteva ciljno publiko in cilje, več možnosti imamo, da jih tudi dosežemo. Pri Novi KBM so se odločili, da preko družabnih omrežij (YouTube in Facebook) začnejo z nagovarjanjem mlajše populacije, ki šele postaja komitent bank. V ta namen so zagnali novo blagovno znamko, angažirali popularne stand up komike in razvili FB aplikacijo. In kako jim uspeva? Preverimo skupaj.

Link: www.facebook.com/nova.kbm

Zid: živahno dogajanje z nekaj objavami tedensko. Večinoma gre za posredovanje linkov iz uradne strani projekta "sveta vlada", kjer so tematike zelo raznolike. Občasno najdemo še vabila na stand up dogodke, ki so vsebinsko vezani na "sveta vladar" filozofijo, glasovanje za glasbene hite, vremenske pogovore ... vsebin torej ne manjka. Morda le pomislek, ali niso vsebine preveč fokusirane na mlade in starejše odbijajo.

ocena:

Interakcije: glede na število privržencev jih je pričakovati več. Poglavitni razlog za manjšo stopnjo odziva je predvsem odsotnost "klica k akciji". Večina objav je zgolj informativnih, redke so tiste, ki od uporabnikov pričakujejo reakcijo. Temu primeren je tudi nizek NFO in vedno manjša prisotnost v news feedih.

ocena:

Uporabniki: trenutno dobrih 4000, v 3 mesecih se je število povečalo za 600 novih sledilcev. Solidne številke, ne pa rekordne. Očitno je, da je FB aplikaciji "sveta vladar", ki je bila (predvidevam) glavna vaba za nove uporabnike, že pošla sapa. Sedaj je potrebno nove uporabnike animirati do te mere, da bodo s svojimi interakcijami pripeljali nove.

ocena:

Zavihki: obstaja le en, že prej omenjena fb aplikacija "sveta vladar", ki ima tudi vlogo landing taba. Uporabnik si namreč lahko na glavo (na fotko) povezne krono. Zanimiva ideja, ki je po številu uporabnikov tudi (bila) velikokrat uporabljena. Še bolj bi bila viralna, če bi uporabnik pri pristanku na tab videl fotografije svojih prijateljev, saj je tako večja možnost, da aplikacijo začne uporabljati tudi sam.

ocena:

Splošni vtis: načeloma všečkam, pogrešam samo malo več tiste prave, iskrene komunikacije. Ne morem se znebiti občutka, da gre za korporativni kanal, ki je sicer namenjen mlajšim, a vseeno ne more skriti konzervativnosti. Hecen mix. Na eni strani simpatična akcija s kronanjem in stand up gagi, na drugi dolgočasna profilna fotka. A vseeno kapo dol za pogum in vztrajnost. Komunicirati bančne storitve ni enostavno, a tu je naloga zelo solidno opravljena. Čestitke tudi za hitro odzivnost na vprašanja uporabnikov.

ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1