Nova platforma zahteva upoštevanje novih pravil
08. 02. 2011
Vsak nastop na Facebooku je popolnoma svoja zgodba. Osnove so enake pri vseh - strategija, ciljna publika in namen pa se razlikujejo od strani do strani. Lahko rečemo celo od administratorja do administratorja.
Vedno mi je zanimivo brskati po straneh, ki so za svojo komunikacijsko orodje izbrali Facebook, tudi tokrat je bilo tako. Danes je pod lupo Flota iz Murske Sobote, inštitut za organizacijo in realizacijo kulturnih dogodkov, kot je zapisano v info boxu. Žal nimam natančnejših podatkov, kaj je njihov vzrok in cilj prisotnosti na družabnem omrežju, zatorej je vse zapisano zgolj plod mojih ugibanj. Kakšna je umestitev Flote v slovenskem kulturnem/umetniškem prostoru ne vem, a po vsebinah na FB strani, zagotovo ne poznajo zimskega spanca.
link: www.facebook.com/pages/Flota/100628119986920
Zid: občasna komunikacija, približno dve, tri objave tedensko. Včasih je vidna odsotnost tudi po nekaj tednov. Večinoma posredovanje lastnih vsebin, od fotogalerij nastopov, video in avdio posnetkov, kreiranje fb dogodkov. Pestro, a redko. Pogrešam tudi osebno noto.
Ocena:
Uporabniki: skupno 190, od tega 20 novih privržencev v dobrem mesecu. Za nekoga mala številka, za nekoga je to lahko že lepa množica ljudi. No, za intenzivno komunikacijo je to še vseeno premajhna kritična masa, da bi lahko prožili viralni efekt. Stran je bila postavljena maja lani, tako da izgovor na mladost strani, zagotovo ne more biti razlog za maloštevilčnost uporabnikov.
Ocena:
Interakcije: zaradi prešibke baze jih skoraj ni. Toda to ni poglavitni razlog za pasivnost uporabnikov - nagovarjanje, če sploh lahko uporabljam ta izraz, je preveč monotono ali pa ga sploh ni. Preveč je podajanja faktov, manjka vpletanje uporabnikov v dogajanje. Ni klica k interakciji, zato posledično ni feedbacka. Temu primerna je tudi rast novih uporabnikov.
Ocena:
Zavihki: edini zavihek je landing tab, ki pa ne opravlja dobro ne primarne vloge - da bi nagovarjal potencialne privržence k kliku na "všeč mi je", niti svoje sekundarne - predstavitve Facebook strani. Zavihek je kreiran z aplikacijo SocialAppsHQ, razen fotografij in logotipa pa je premalo informacij, da bi klikalec bolj konkretno pogledal v "vitrino" flote. In če v izložbi na prvi pogled nič ne pritegne, gre uporabnik naprej, ne da bi stopil v "trgovino":
Ocena:
Splošni vtis: navkljub nizkim ocenam, stran ne pusti slabega vtisa. Za neukega uporabnika, ki ni doma v sodobnih plesih, je malce premalo osebna, da bi uspešno nagovarjala. Pozabimo na pr tekste in gola sporočila. Na Facebooku največ pomeni zgodba - in teh manjka. Priporočam tudi preureditev na bolj "prijazen" url in profilne slike - trenutna ni najbolj posrečena, je premalo markantna in vabljiva, pri pomanjšanem avatarju pa grdo odrezana. Ne gre pozabiti, da je prav avatar iz profilne fotke velikokrat prvi in lahko tudi edino stik z vašo blagovno znamko.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si