Družabna omrežja so komunikacija 1:1
07. 01. 2011
Facebook ni eden izmed klasičnih komunikacijskih kanalov, kot smo jih poznali do sedaj. To ni trobilo, kjer preko oglasov ali PR sporočil nagovarjamo množico.
No, iskreno zapisano, mi nagovarjamo množice, a uporabniki tega ne smejo občutiti. Svoje privržence nagovarjajte v ednini. Pozabite klasične pristope v smislu: "mi vam sporočamo to in to". Komunikacija naj poteka po principu: "jaz ti povem to in to". Uporabnik se ne zaveda (niti se ne sme), da smo naše sporočilo poslali na news feed vseh naših xy uporabnikov. Vedno se moramo postaviti v njegovo vlogo - on je običajno med branjem vašega posta sam pred monitorjem, za njim ni cela pisarna, dnevna soba, hala večje družbe. Ste vi in on. In takšen mora biti tudi pristop.
Predstavljajte si koncert, kjer pevec nagovori množico. Nagovarja vse in nikogar direktno. To je eno, ko pa taistega pevca po koncertu v garderobi obišče fenica, pa je čisto druga zgodba ;) In to drugo zgodbo morate splesti vi.
Objava naj bo osebna, zanimiva in kratka. Vsebovati mora tudi call to action. A to je že debata za kakšen drugi hint ;)
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si