Mnogi zamenjujejo Facebook za oglasno površino. A je vse prej kot to.
03. 08. 2010
Mnogi me sprašujete kaj in kako komunicirati na fb strani vašega podjetja. Predvsem ne "prodajajte" svojega izdelka na klasični način, ki mu jaz "plakatiranje". To ljudi odbija! Začeli boste izgubljati bazo sledilcev oz. od njih ne boste dobili želene interakcije.
Komunicirajte z vašimi uporabniki kot s prijatelji. Ustvarite si komuno privržencev. Pogovarjajte se tako kot bi se se s svojim kolegom v službi, na kavi, na ulici. Facebook ni prodajni kanal na prvo žogo.
Ustvarite iz vaših strank (obstoječih ali potencialnih) prijatelje. Stranke namreč odidejo, prijatelji ostanejo (Kevin Kelly).
Primer pravilne komunikacije tukaj.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si