Vaš avatar je običajno prvi stik z uporabnikom - naj res naredi pravi vtis
22. 04. 2010
Ogromno denarja, živcev in oblikovalske filozofije ste namenili za logotip svojega podjetja. Na Facebooku pa je v vašem avatarju le-ta lahko videti kot zmazek. Si smete dovoliti kaj takega?
Mnogi spregledajo podrobnost, ki pa sploh ni majhna. Ravno nasprotno! Najhuje je, da jo običajno prej opazijo vaši uporabniki, kot vi. Prepoznate dobro znani logotip ene najstarejših blagovnih znamk na svetu, samo po delčku logotipa? Morda ste ga takoj, morda ga niste - a vaša blagovna znamka verjetno (še) nima takšnega slovesa in prepoznavnosti kot Mercedes Benz ;)
In vaš avatar oziroma pomanjšano inačico vaše profilne slike, ki je običajno logotip vašega podjetja, ni samodejno takšen, kot bi si želeli. V večini primerov je potrebna ročna nastavitev, sploh če vaš logotip ni kvadratne oblike. In prav ta mala slikica je tista, s katero se vaši uporabniki srečujejo pri vaših objavah in je tista, ki prva pade v oko. Si lahko privoščite slab prvi vtis? Verjetno ne.
Kako se vsega skupaj lotiti, pa v spodnjem video nasvetu:
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si