Spremljajte kaj se dogaja okoli vaših uporabnikov in vodo speljite na vaš mlin
28. 11. 2010
Spremljajte kaj je glavna tema pogovorov na osebnih profilih. Če je tam npr. najbolj aktualna debata o snegu, začnite takšno debato tudi na vaši strani - seveda le, če je vaš poslovni profil možno vsebinsko povezati s takšno temo.
Tako boste del "buzza" preselili k sebi in tako dosegli kar nekaj novih uporabnikov, ki vas drugače verjetno nikoli ne bi opazili. Odprite pogovor, vržite kost. "Neprodajne" objave/vsebine so običajno tudi najbolj viralne. In kar je najbolj pomembno, z "buzzom" pridejo tudi novi uporabniki. Saj poznate fenomen gledanja v izložbo: če gledata dva, se bo kmalu ustavilo še nekaj mimoidočih, skupina bo pritegnila nove ljudi in vsi bodo začeli gledovati v izložbo.
Nekaj primerov:
- Vsi se radi veselimo zmage naših športnikov - če imate blagovno znamko ali podjetje, ki je povezano s športom ali zdravim načinom življenjem, je zmaga Petre Majdič kot naročena. Veselite se skupaj s Slovenijo, objavite čestitke Petri. Sledilo bo veliko interakcij vaših uporabnikov, ugled v očeh uporabnikov vam bo zrasel.
- Vremenski pogovori so najbolj hvaležni - kramljanje o lahkotnih temah, kot je vreme se izkaže za izjemno hvaležno temo tudi na Faceboku. Če recimo pada sneg, bo to glavna tema pogovorov. Če vam usmeritev in filozofija strani to dopušča, povprašajte svoje uporabnike, koliko snega so skidali ali če so imeli težave pri prihodu v službo.
- televizija je pravi magnet - zmotno je mišljenje, da so ljudje ob večerih pred televizijo in niso za tipkovnico. Dogajanje na TV zaslonu spremlja ogromno ljudi, svoja razmišljanja pa delijo on-line. V vsakem od nas se pač skriva ljubiteljski kritik. Sprožite komunikacijo na naši strani o nogometni tekmi, o resničnostnem šovu, morda o fušanju nastopajočega v oddaji. In počakajte odziv.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si