Kaj izbrati na samem začetku, da ne boste obžalovali na koncu?
08. 01. 2011
Na Facebooku za veliko posegov ne obstaja funkcija undo, ki pogosto reši situacijo. Zatorej bodite izredno pazljivi na začetku, ko postavljate vašo fb stran. Mnogi so preklinjali svojo začetno nevednost, saj je največkrat edina opcija izbris vsega in začetek iz ničle.
Začnimo torej na začetku. Odločili ste se za nastop na Facebooku, naredili ste strategijo in določili cilje vašega pojavljanja. Prišel je trenutek, ko boste odprli svojo stran. Procedura se začne tukaj http://www.facebook.com/pages/create.php
Veste na primer kakšna je razlika med community pagem (stran skupnosti) in in official pagem (komercialno stranjo)? Na prvi pogled nikakršna, na drugi pogled, ki ga spoznamo kasneje, pa ogromna. Če izberemo stran za skupnost, se moramo zavedati, da bomo imeli administratorske pravice le do takrat, ko bo stran imela manj kot 10.000 uporabnikov. To je meja, ko bo stran predana v upravo vsem in ne bo več administratorja. Po domače povedano, zviseli boste podolgem in počez. In kasnejša prekategorizacija ni več možna.
Pri komericalni strani pa moramo predvsem paziti, da izbremo pravilno podkategorijo. Kategoriji primerno se nam odprejo možnosti. Pri trgovini npr. lahko vpišemo odpiralni čas, pri glasbenikih imamo možnost vpisa diskografije ipd.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si