
Večna dilema na katero ni enega odgovora
Kdaj več postane pre-več? VIDEO
28. 01. 2011Kolikokrat na dan/teden/mesec/leto naj obljavljamo, da nas ljudje ne bodo "odlajkali", je eno najbolj pogostih vprašanj, ki jih dobim. Odgovor je enostaven, a za vsakega drugačen.
preberite več
Zasebni profil, skupina ali stran?
Kaj izbrati na samem začetku, da ne boste obžalovali na koncu II. del
25. 01. 2011Začetek vašega udejstvovanja na Facebooku je hudimano pomemben - samo enkrat lahko narediš prvi vtis. In naj bo ta vtis narejen na pravi platformi. Vrnitev v preteklost in popravljanje napačne izbire kategorij, je običajno misija nemogoče.
preberite več
Ema je Facebook šema
Kdor prvi pride, prvi melje. Tudi če pšenica ni njegova.
22. 01. 2011Na družabnih omrežjih se o vas že govori, tudi če na Facebooku uradno sploh še niste prisotni. In če pridete prepozno, vas je lahko že nekdo prehitel. To se je zgodilo nacionalni televiziji z izborom za pesem evrovizije - EMA
preberite več
Facebook ads SUX! Ali res?
Upravičimo vsak cent, ki ga vložimo v oglaševanje na Facebooku
20. 01. 2011Družabna omrežja so primarno namenjena druženju, izmenjavi mnenj, pogovorom, dvosmerni komunikaciji - a vendar najdemo na Faceboku tudi naše stare znance, ki jih poznamo že iz klasičnih spletnih strani - oglasne pasice. Koliko so v resnici učinkovite?
preberite več
Lajker postane hejter!
Tanka je meja med vašim privržencem in nasprotnikom
09. 01. 2011Na Facebooku sicer ni takšne poplave negativnih komentarjev, kot smo je vajeni iz nekaterih internetnih forumov in strani, saj je večina uporabnikov prijavljenih s pravim imenom in priimkom, in ne vzdevkom. A se vseeno kdaj zgodijo - kako reagirati?
preberite več
Kako narediti viralni video?
Le eden od stotih poizkusov je uspešen
06. 01. 2011Vsi bi radi imeli video, ki se širi od ust do ust, od zaslona do zaslona, in z neverjetno hitrostjo beleži rekordne številke ogledov. A želja se le redko uresniči.
preberite več
Obleka naredi človeka, pardon objavo
6 trikov, ki garantirano "zboostajo" vaše fane do maksimuma!
28. 12. 2010Vsebina je veliko, ni pa vse. Pri nastopu na družabnih omrežjih morate upoštevati še veliko drugih faktorjev, ki odločajo o uspešnosti (viralnosti) vašega pojavljanja.
preberite več
Ribič meče mrežo tam, kjer so ribe
Družabna omrežja so razvejan fenomen komunikacij, ki teče na različnih platformah. Katero izbrati?
22. 12. 2010Skoraj ne mine pogovor o družabnih medijih, da se ne bi odprlo vprašanje: "Torej vi predlagate nastop na Facebooku, kaj pa Twitter?"
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si