Velikokrat pozabljamo na osnove bontona
30. 11. 2010
Tale hint je morda za nekatere nekoliko banalen, a dela čudeže. Zahvali se uporabniku - za komentar, pomoč, mnenje, misel, sodelovanje. Enostavna beseda, "hvala", dela čudeže in uporabniku veliko pomeni, sploh če ste zraven zapisali še njegovo ime.
Komunikacija na družabnih omrežjih je zelo podobna tisti v realnem življenju. Saj veste, nasmeh uslužbenke na blagajni trgovine vam lahko polepša dan, kljub temu da ste ob tem plačali lepo število evrov. Enako velja tudi na Facebooku. Ne pozabite na osnove bontona. Male pozornosti naredijo veliko. Morda ne takoj, zagotovo pa na dolgi rok.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si