blog

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Hočete biti vidni na Facebooku - plačajte!
Poznate tisto zgodbico o žabi in vroči vodi?

11. 01. 2012

Kako skuhati živo žabo? Če jo boste vrgli v krop bo hitro skočila iz vašega lonca. Če pa jo boste dali v hladno vodo in jo počasi segrevali se bo živa skuhala. Ta trik je uporabil tudi Mark Zuckerberg. In zdaj smo živi skuhani na Facebooku :P

preberite več

Leto 2011 v številkah
In kako ste leto 2011 preživeli vi?

31. 12. 2011

Ob listanju današnjega Dela ob tradicionalnem sobotnem kakavu v omiljeni kavarnici sem v članku našel statistiko uporabnikov najbolj popularnih družabnih omrežij. In se odločil, da naredim tudi lastno inventuro leta, ki bo čez nekaj ur končano.

preberite več

Naredimo E bonton na družabnih omrežjih
Stopimo skupaj in naredimo spisek priporočil kako se vesti na Facebooku, Twitterju, LinkedInu,...

29. 12. 2011

Modrost naših starih prednikov "do ostalih bodi takšen, kot bi rad, da so ostali do tebe", je v današnji poplavi sodobnih komunikacijskih kanalov postala prvo pravilo komuniciranja na družabnih omrežjih. Katera pa so ostala?

preberite več

Sporočila med FB stranjo in uporabniki
Dolgo časa pogrešana funkcija ima lahko kontra efekt

13. 12. 2011

Gre sicer še za nepotrjeno informacijo, a nekateri admini so že opazili novo funkcionalnost FB strani - zasebno komunikacijo z uporabniki. Ali jo res potrebujemo?

preberite več

Na tipkah smo glasnejši kot v resnici
Trenirka day je za nami - koliko je bila v resnici uspešna mobilizacija iz online v offline svet

12. 12. 2011

V nedeljo zjutraj sem začel z zanimanjem spremljati spletni "trenirkarski" val, ki je napovedoval pravi cunami, ko se bo ta približal celini. A na koncu je bilo dovolj za komaj opazen pljusk ob obalo. Kam je izginil tako velik virtualni potencial?

preberite več

5 načinov za širjenje vaše vere
Kako iz vaših uporabnikov narediti ambasadorje vaše blagovne znamke?

07. 12. 2011

Družabna omrežja obstajajo že od prazgodovine, le da dandanes na digitalnih platformah informacije potujejo mnogo hitreje in imajo večji doseg. Lahko rečemo, da gre za dobro staro ustno priporočanje na digitalnih stereoidih. In tako kot včasih so tudi danes najbolj pomebnih ljudje - ambasadorji dobrega glasu o vaši blagovni znamki, podjetju oz. storitvi

preberite več

Štiri napake poslovne platforme Google +
Gre za začetniške pomanjkljivosti ali dokončno postavitev poslovnih profilov G+ ?

09. 11. 2011

Po dolgem času se je na Googlovem družabnem omrežju G+ začelo premikati. Prah je vzdignil prihod dolgo pričakovanega okolja za poslovno komunikacijo podjetij. A zaenkrat nič ne kaže, da se ne bo prah kmalu polegel nazaj. In omrežje bo spalo dalje.

preberite več

Google je postavil platformo za posel
Nekaj osnovnih smernic kako začeti poslovni cirkus na G+

08. 11. 2011

Sredi poletja je Google z velikim odzivom zagnal svoje novo družabno omrežje G+ . Po začetnem navdušenju in viralni širitvi je začelo zmanjkovati sape. Včeraj pa je završalo - Google je predstavil alternativo Facebookovim stranem. Bo to dovolj, da se zbudi omrežje duhov?

preberite več



Nazaj   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   Naprej




1

1