hinti

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Vsakomur svoje
Avditorij diktira način komunikacije, ne vi

22. 10. 2010

Nastop na družabnih omrežjih ima kup svojih pravil, ki se močno razlikujejo od komunikacije v tradicionalnih medijih. A eno pravilo ostaja nespremenjeno - komuniciraj primerno ciljni publiki.

preberite več

Kako ujeti uporabnika v svojo mrežo?
Pričakajte novega uporabnika z vsemi častmi

04. 08. 2010

Osnovne funkcije Facebooka za poslovne namene kmalu postanejo preveč omejujoče. Kako dodati nove aplikacije posebnih obvestil, benerjev, filmov ali pa landing page-a, ki pozdravi nove, potencialne uporabnike?

preberite več

Ne prodajajte - poslušajte!
Mnogi zamenjujejo Facebook za oglasno površino. A je vse prej kot to.

03. 08. 2010

Pogovarjajte se tako kot bi se se s svojim kolegom v službi, za šankom, na ulici. Facebook ni prodajni kanal na prvo žogo.

preberite več

Kdaj objavljati?
Ni vseeno le kaj, ampak tudi kdaj!

16. 05. 2010

Poleg vsebine je za pravi feedback zelo pomembna tudi časovna dimenzija. Če boste objavljali takrat, ko je na FB velika koncentracija uporabnikov, imate več možnosti, da boste zabeležili želeno število interakcij.

preberite več

Si lahko privoščite zmazek?
Vaš avatar je običajno prvi stik z uporabnikom - naj res naredi pravi vtis

22. 04. 2010

Ogromno denarja, živcev in oblikovalske filozofije ste namenili za logotip svojega podjetja. Na Facebooku pa je v vašem avatarju le-ta lahko videti kot zmazek. Si smete dovoliti kaj takega?

preberite več

Poenostavite naslov vaše strani
Naredite si prijazen URL naslov, ki si ga uporabnik lahko zapomni

13. 04. 2010

Ko kreirate svojo novo fb stran, je URL naslov podoben dolgi jari kači, ki si jo je nemogoče zapomniti. A obstaja način, da je vaš fb naslov čisto enostaven.

preberite več



Nazaj   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20  




1

1