
Vsakomur svoje
Avditorij diktira način komunikacije, ne vi
22. 10. 2010Nastop na družabnih omrežjih ima kup svojih pravil, ki se močno razlikujejo od komunikacije v tradicionalnih medijih. A eno pravilo ostaja nespremenjeno - komuniciraj primerno ciljni publiki.
preberite več
Kako ujeti uporabnika v svojo mrežo?
Pričakajte novega uporabnika z vsemi častmi
04. 08. 2010Osnovne funkcije Facebooka za poslovne namene kmalu postanejo preveč omejujoče. Kako dodati nove aplikacije posebnih obvestil, benerjev, filmov ali pa landing page-a, ki pozdravi nove, potencialne uporabnike?
preberite več
Ne prodajajte - poslušajte!
Mnogi zamenjujejo Facebook za oglasno površino. A je vse prej kot to.
03. 08. 2010Pogovarjajte se tako kot bi se se s svojim kolegom v službi, za šankom, na ulici. Facebook ni prodajni kanal na prvo žogo.
preberite več
Kdaj objavljati?
Ni vseeno le kaj, ampak tudi kdaj!
16. 05. 2010Poleg vsebine je za pravi feedback zelo pomembna tudi časovna dimenzija. Če boste objavljali takrat, ko je na FB velika koncentracija uporabnikov, imate več možnosti, da boste zabeležili želeno število interakcij.
preberite več
Si lahko privoščite zmazek?
Vaš avatar je običajno prvi stik z uporabnikom - naj res naredi pravi vtis
22. 04. 2010Ogromno denarja, živcev in oblikovalske filozofije ste namenili za logotip svojega podjetja. Na Facebooku pa je v vašem avatarju le-ta lahko videti kot zmazek. Si smete dovoliti kaj takega?
preberite več
Poenostavite naslov vaše strani
Naredite si prijazen URL naslov, ki si ga uporabnik lahko zapomni
13. 04. 2010Ko kreirate svojo novo fb stran, je URL naslov podoben dolgi jari kači, ki si jo je nemogoče zapomniti. A obstaja način, da je vaš fb naslov čisto enostaven.
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si