Avditorij diktira način komunikacije, ne vi
22. 10. 2010
Nastop na družabnih omrežjih ima kup svojih pravil, ki se močno razlikujejo od komunikacije v tradicionalnih medijih. A eno pravilo ostaja nespremenjeno - komuniciraj primerno ciljni publiki.
Svojo komunikacijo na FB strani priredite ciljni publiki. Preverite v "insights/vpogledi" kakšna je struktura vaših privržencev. Kdo je vaš target group? Blagovna znamka za mladino (npr. Rock Otočec) komunicira drugače kot brand, ki podpira zdravo življenje (npr. Algea). Drugačen slog pisanja, druge teme, drugačno izrazoslovje, drug timing objav.
Ista je le platforma komuniciranja, vse ostalo je potrebno prilagoditi ciljni publiki.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si