Vsakomur svoje

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Avditorij diktira način komunikacije, ne vi

22. 10. 2010



Nastop na družabnih omrežjih ima kup svojih pravil, ki se močno razlikujejo od komunikacije v tradicionalnih medijih. A eno pravilo ostaja nespremenjeno - komuniciraj primerno ciljni publiki.

Svojo komunikacijo na FB strani priredite ciljni publiki. Preverite v "insights/vpogledi" kakšna je struktura vaših privržencev. Kdo je vaš target group? Blagovna znamka za mladino (npr. Rock Otočec) komunicira drugače kot brand, ki podpira zdravo življenje (npr. Algea). Drugačen slog pisanja, druge teme, drugačno izrazoslovje, drug timing objav.

Ista je le platforma komuniciranja, vse ostalo je potrebno prilagoditi ciljni publiki.



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1