Ni vseeno le kaj, ampak tudi kdaj!
16. 05. 2010
Poleg vsebine je za pravi feedback zelo pomembna tudi časovna dimenzija. Če boste objavljali takrat, ko je na FB velika koncentracija uporabnikov imate več možnosti, da boste zabeležili želeno število interakcij.Dobili boste željeni efekt viralnost - eno od poglavitnih prednosti družabnih omrežij
Poleg tega bo FB vaš post označil za pomebnega in ga objavil tudi na news feedu "glavne novice" , kjer ga bodo videli uporabniki, ki za časa objave sploh niso bili na Facebooku. Zavedati se morate, da je življenska doba vaše objave zelo kratka, običajno manj kot 24 ur.
Več o formuli NFO, ki odloča o tem kje in kako pogosto se bodo pojavljale vaše objave, pa tukaj.
Preverite še video posnetek predavanja "Kako uspeti na Facebooku" kjer smo govorili tudi o najbolj primernih časih objav.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si