
Uporabnik naj se počuti posebnega
Omogočite jim sladkorčke, ki ostalim niso dosegljivi
08. 01. 2011Če bi radi svojim privržencem pokazali, da so res nekaj posebnega, jim omogočite nekaj, kar za ostale uporabnike Facebook-a ne velja.
preberite več
Ne nagovarjaj uporabnikov v množini
Družabna omrežja so komunikacija 1:1
07. 01. 2011Facebook ni eden izmed klasičnih komunikacijskih kanalov, kot smo jih poznali do sedaj. To ni trobilo, kjer preko oglasov ali PR sporočil nagovarjamo množico. Svoje privržence nagovarjajte v prvi osebi ednine.
preberite več
Analizirajte svoje delo
Facebook omogoča neprestano statistiko interakcij vaših uporabnikov
29. 12. 2010Odslej lahko interakcije aktualnega meseca (ali tedna) primerjate s prejšnjim, saj je FB med vpoglede (insights) dodal možnost preklapljanja statistike po časovnih obdobjih. Uporabna funkcija za tiste, ki radi delajo analize ;)
preberite več
Naredite si varnostno kopijo vašega profila
Nikoli ne veste, kaj se bo zgodilo jutri.
28. 12. 2010Tokrat namig, ki velja bolj za zasebno uporabo, saj fb strani še nimajo te funkcije. Naredtei si backup vašega zasebnega profila, nikoli ne veste, kaj se lahko zgodi. In mnogi imajo edine kopije fotografij samo na FB.
preberite več
Spimpajte si zasebni profil
Hint za neproduktivno zapravljanje časa ;)
21. 12. 2010Če imate preveč časa, pa tega vaš direktor (še) ne ve, mu to lahko signalizirate tako, da videz vašega zasebnega profila"spimpate" s slikami.
preberite več
Vse na enem mestu
Včasih je naporno slediti vsem stranem naenkrat
19. 12. 2010Če imate več strani, katerih skrbnik ste in vam gre na živce preklapljanje med različnimi vpogledi le-teh, si statistiko vseh strani lahko ogledate na enem linku.
preberite več
Dogodek ni več pravi dogodek
Ena od uporabnejših FB aplikacij je izgubila svojo funkcionalnost
14. 12. 2010Če organizirate dogodek, ki bi ga radi spopularizirali preko aplikacije fb event, ne računajte preveč na ta push.
preberite več
Nagradne igre naj bodo transparentne
Dober namen se lahko sprevrže v vašo nočno moro
09. 12. 2010Ko žrebate nagrajence vaših nagradnih iger, naj bo to čimbolj transparentno. V nasprotnem primeru pričakujte zaplete in pritožbe.
preberite več
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si