Dolgo časa pogrešana funkcija ima lahko kontra efekt
13. 12. 2011
Gre sicer še za nepotrjeno informacijo, a nekateri admini so že opazili novo funkcionalnost FB strani - zasebno komunikacijo z uporabniki. Ali jo res potrebujemo?
Vsi community managerji smo se že znašli v situaciji, ko je bilo treba FB uporabnika kontaktirati preko zasebnih sporočil. Ker FB strani tovrstne komunikacije do sedaj niso omogočale, je bilo za to potrebno uporabiti kar administratorjev lastni zasebni profil. Ni bila najbolj elegantna rešitev, a cilj je opravičeval sredstva ;)
Facebook po upokojitvi posodobitev (notifications), ki jih zaradi slabe vidnosti verjetno ne pogreša nihče, uvaja novo funkcionalnost za lastnike FB strani. Sedaj nas bo lahko vsak uporabnik kontaktiral preko zasebnih sporočil. Zanimivo, da ne bi koga premamila želja po množičnem spamu vseh fanov je vgrajena varovalka, da lahko s posameznim fanom stopimo v konktakt šele, ko on izkaže pobudo.
Resda je gre na prvi pogled za zelo dobrodošla novost, a se ne morem znebiti občutka, da je Facebook s to funkcijo začel rušiti svojo osnovno funkcionalnost strani. Komunikacija na zidu strani naj bi bila javna, večsmerna, posredno zaradi interakcij uporbnikov na zidu tudi viralna. Sedaj pa je velika možnost, da se bo preselila nazaj za zasebne okvirje.
Administrator bo še vedno imel na razpolago, da te opcije ne vklopi in bo vse po starem. Kako pa se bo novost obnesla v praksi pa bo kot vedno pokazal čas.
Že kdo ima na strani novo funkcionalnost?
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si