Gre za začetniške pomanjkljivosti ali dokončno postavitev poslovnih profilov G+ ?
09. 11. 2011
Po dolgem času se je na Googlovem družabnem omrežju G+ začelo premikati. Prah je vzdignil prihod dolgo pričakovanega okolja za poslovno komunikacijo podjetij. A zaenkrat nič ne kaže, da se ne bo prah kmalu polegel nazaj. In omrežje bo spalo dalje. Seveda pa se lahko tudi motim ;)
Verjetno ste že med vrsticami hitro razbrali, da me nova platforma ni ravno impresionirala. Zakaj? Ker sem pričakoval več, mnogo več kot samo še eno površno kopijo Facebookovih strani. In kopija težko dohiti izvirnik. No, naj bom malo bolj konkreten. Katere so tiste pomanjkljivosti poslovnih profilov Google plusa, ki si jih pri spletnem gigantu ne bi smeli privoščiti.
-
Stran nima možnosti nobene statistike. Razen slik uporabnikov, ki so nas dodali v kroge nimamo nič. Ne vemo koliko sledilcev je ženskega ali moškega spola, koliko so stari, od kod prihajajo, koliko je ogledov, reakcij... zelo pomembni podatki za pripravo prave strategije komunikacije. Morda nas čaka v prihodnosti Google analytics za G+ ali kaj podobnega, a zaenkrat smo brez teh podatkov goli in bosi
-
Ne moremo poenostaviti url naslov G+ profila. Primer url naslova profila naše agencije DruzabnaOmrezja.SI je https://plus.google.com/114791435911090913740 . Bo kdo to jaro kačo zapisal na vizitko ali ostale offline promocijske materiale? Dvomim.
-
Ni možnosti kreiranja posebnih vsebin, zavihkov. V pravilih za promocijo ima Google natančno določeno (kot Facebookov TOC), da na streamu ne smemo prirejati nagradnih iger. Tudi z ostalimi vsebinami smo omejeni, saj razen nekaj osnovnih stavkov in korporativne spletne strani ne moremo napisati nikamor. Kam torej naložiti cenike, predstavitev podjetja, akcije?
- Ne moremo dodati več administratorjev profila. Je G+ namenjen lokalni mesnici ali tudi velikim koorporacijam? Ne predstavljam si kako lahko veliko podjetje ureja svoj prosil samo z enim zasebnim profilom. To bo vodilo k kreiranju fake računov, ki bodo ustvarjeni samo za administracijo. In to je seveda proti pravilom.
G+ za posel je zunaj šele prvih nekaj dni, zato bo verjetno kdo ocenil mojo kritiko kot preuranjeno. Toda družabna omrežja že dolgo časa niso več novost, pravila igre in potrebe uporabnikov in poslovnih subjektov so že dolgo znana. In pri Googlu so jih spregledali.
Kakšen pa je vaš prvi vtis? Navdušenje ali razočaranje?
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si