Poznate tisto zgodbico o žabi in vroči vodi?
11. 01. 2012
Kako skuhati živo žabo? Če jo boste vrgli v krop bo hitro skočila iz vašega lonca. Če pa jo boste dali v hladno vodo in jo počasi segrevali se bo živa skuhala. Ta trik je uporabil tudi Mark Zuckerberg. In zdaj smo živi skuhani na Facebooku :P
Se spomnite nedolžnih, pionirskih začetkov poslovne uporabe Facebooka pred dvemi, tremi leti. Vse skupaj je veljalo bolj za eksotiko, v njem so le redki prepoznali potencial. Bil je en velik modri peskovnik v katerem smo se vsi igrali. Brezplačno! Nekateri so samo metali pesek v zrak, drugi smo kmalu začeli uporabljati lopatko in grabljice ter si zgradili tudi kakšen grad, ki je vzbujal pozornost in posredno začel nositi cekinčke.
A Facebook ni dobrodelna organizacija, Mark Zuckerbeg pa ne mati Tereza. To je verjetno vsem jasno. In če hočete danes izstopati med vsemi posti uporabnikovih prijateljev in ostali strani morate biti kreativni genij ali pa enostavno plačati. Pa tu ni govora o klasičnih oglasnih benerjih na desni strani. Nope, govora je o plačljivih, izpostavljenih postih na news feedu uporabniku.
V teh dneh Facebook uvaja "izpostavljene" vsebine, ki jih uporabniki na prvi pogled sploh ne ločijo od običajnih. Nekaj podobnega smo že poznali, le da je sedaj izginila oznaka "sponzorirano". Podrobneje na uradni Facebook strani.
Se boste poslužili izpostavljenih vsebin ali še vedno prisegate na odzivnost klasičnih objav?
primer plačljive vsebine (vir: TechCrunch)
Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si