Rešitev za vse, ki imajo radi red in disciplino na svoji FB strani
16. 07. 2011
Ljudje smo si različni, prav tako se razlikujejo tudi cilji in apetitii vaše komunikacije na Facebooku. Nekaterim bolj ustreza kreativno umetniški pristop, drugi zahtevajo strogo uniformiranost. Glede na vašo filozofijo je potrebno urediti tudi pravila pojavljanja na zidu vaše FB strani
Najprej ponovimo že znano resnico, a vseeno se mnogi tega (še) ne zavedajo - fan vaše FB strani komunicira z vami na svojem news feedu. Po domače: vaša objava o sezonskih popustih v trgovini se je pojavila med postom njegovega sodelavca, ki razmišlja o menjavi službe in ravnokar naloženo fotogalerijo sestrinega popotovanja po Tajski. Primer je seveda izmišljen, a nazorno pokaže, da je potrebno biti res izviren in zanimiv, če hočete izstopati in biti "klikabilni". Ko bo uporabnik hotel reagirati na vašo objavo (jo pokomentirati, polajkati ali klikniti na link) bo to naredil na svojem news feedu. Le majhen odstotek (po nekaterih raziskavah je teh uporabnikov nekaj več kot 10%) pa se vrača na vašo Facebook stran, kjer preverja vsebine na vašem FB zidu. Zato se tudi največ interakcij zgodi prvo uro, ko je post še svež na news feedih vaših fanov.
Toda ne gre pozabiti tistih, ki so ravnokar postali vaši fani (ali pa ravnokar o tem razmišljajo) in preverjajo kaj se sploh dogaja pri vas. Je vredno pritisniti "všeč mi je" ali ne? Ta uporabnik ravnokar preverja poste na vašem zidu. Od filozofije vašega branda in strategije nastopa na FB je odvisno kaj naj najde na strani. Lahko so to samo vaše objave (objave uporabnikov so skrite en klik stran) ali pa dobi takoj serviran "malo mešano" pogled. Torej tako vaše admin objave, kot objave uporabnikov.
V čem je razlika? Če bi radi novopečene fane prepričali (ali pa tiste, ki so se vrnili preveriti "kaj dogaja"), da je vaša komunikacija živahna, da ste veseli tudi samostojnih objav uporabnikov in vam ni tako pomembno, da so admin posti izpostavljeni, boste seveda imeli vklopljen pogled "all posts". Če pa bi radi dali prednost vašim korporativnim sporočilom, ki so sedaj izgubljeni med objavami vaših fanov pa je boljša izbira opcija "samo odgovori na stran".
To uredite v administraciji vaše strani, na zavihku "dovoljenje do upravljanja"
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si