Böckmann, Thule, Denso - Dovžan d.o.o.

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Facebook ni oglasna deska

29. 03. 2013



Zakaj so vaši potencialni fani prišli na Facebook? Če imate odgovor na to vprašanje boste imeli tudi vsebine za vašo komunikacijo. Nato mora samo še teorija meso postati.

Tokrat imam pod drobnogledom Facebookovo stran podjetja Dovžan iz Tržiča, ki imajo trgovino z avtodeli in prikolicami. Ko sem le ošvrknil prijave za analizo na Facebook strani sem se razveselil, ker je bila najhitrejša prijava prav iz področja, kjer se domače počuti verjetno vsak moški. Pločevino in bencin imamo fantje pač v genih. A se je navdušenje hitro poleglo, ko sem se na hitro sprehodil skozi časovnico analizirane FB strani. Zakaj? Preberite spodaj.

Link: www.facebook.com/prikolice.si

Timeline: Objave v zadnjem tednu so sicer redne (laskam si, da je razlog prav ta analiza) a če prebrskam po časovnici nazaj so objave redke, maksimalno ena na teden. Kar je premalo, da bi se na strani zgodil viralni moment.. Zakaj? Preverite tukaj. Tudi vsebine so preveč plakatno naravnane, da bi se zgodil preboj, ki si ga podjetje gotovo želi.

Ocena:

Interakcije: uporabniki se skoraj ne odzivajo. Še pri nagradnem vprašanju (pozor, tovrstne nagradne igre so na FB prepovedane) so bili le štirje odgovori. Faktor talking about zadnjega tedna, ko se na strani vseeno nekaj malega dogaja je zaskrbljoče nizek. Nekaj delate narobe.

Ocena:

Uporabniki: trenutno jih je nekaj čez 200. To je za stran, ki ima že leto in pol zgodovine zagotovo ni nek dosežek. Ne rečem, če bi se ukvarjali z zelo nišno dejavnostjo. Tako pa ste specializirani za avtomobilistične prikolice in avto dele. Vsi pa vemo kako smo Slovenci mahnjeni na pločevino. Potrebno bo bolj pljuniti v roke.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: urejene so le bazične stvari, torej naslovna in profilna slika. Slednja bi lahko bila bolj konkretna, recimo logotip vašega podjetja ali silhueta prikolice. Nemški pečat kvalitete morda ni najbolj na (pravem) mestu. Ostalih zavihkov ni.

Ocena:

Splošna ocena: tako široka tematika, pa tako skromne vsebine. Od nasvetov za vzdrževanja avtov, malih trikov v stilu sam svoj mojster, demonstracij različnih prikolic, praktičnega prikaza koliko se da napolnit strešni prtljažnik, zgodovine konj, komičnih situacij iz terena .... spekter vsebin je res ogromen. Izkoristite ga, drugače na Facebooku zapravljate čas. Čisto na koncu, ime FB strani je preobširno. Tudi d.o.o. nima nazivu strani kaj iskati. Določite fokus vašega dela, naredite konkretno strategijo, naredite redesign vaše spletne strani. In rezultati bodo prišli. You get what you give ;)

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1