Koliko objav na dan?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Če bi za vsako tako vprašanje dobil po 1€ bi sedaj že lahko šel v penzijo

23. 10. 2012



Zadnjič me je eden od klientov na vsak način hotel prepričati, da več kot en post dnevno ne smemo objaviti. Da je to prebral na nekem tujem blogu in da se je tega potrebno držati. Sam se s tem nisem mogel strinjati. Zakaj?

Število objav ni neka stalnica, ki bi jo lahko zabetonirali v spletno ustavo posamezne FB strani in se tega držali. Najbolj pomembno je kaj, kako in kdaj objavljamo! Ne kolikokrat. Pozabite enkrat vsaj za trenutek na te hudimane številke in razmislite o vsebini objav. Podrobneje o tej temi sem že pisal tukaj "večna dilema na katero ni enega odgovora" a tokrat se fokusirajmo na "zgrešeno" priporočilo ene objave na dan.

Kot vedno je najbolje, da se postavite pred zaslon vašega povprečnega uporabnika, fana vaše FB strani. Recimo, da ima v povprečju okoli 200 FB prijateljev in da je povšečkal 50 FB strani. Če dnevno na Facebooku preživi slabo uro (kot pravi uraden podatek) in na svojem news feedu brska med vsemi posti prijateljev in ostalih strani - koliko je možnosti, da mu bo v obraz skočila prav vaša edina objava tega dne? Majhna! Nadaljevanje tega odstavka si lahko preberete v zapisu "samo 10% vidi vaše objave".

Ne tolažite se, da bo uporabnik videl objavo na časovnici vaše FB strani. Veste kakšen je povprečen odstotek fanov, ki se kadarkoli vrnejo na vašo Facebook stran? Manj kot 1%! Torej vaše dnevne objave ne bo videl niti tam.

No, bo pa objavo videl med "top news" na svojem newsfeedu, kajne? Ne, novice pridejo v jagodni izbor najboljših objav samo, če imajo dovolj všečkov in komentarjev, ter če je uporabnik res vaš zagret fan (bolj podrobno o faktorju Edgerank tukaj). Je res vsaka vaša objava deležna tolikšne pozornosti in interakcij? Dvomim.

Ste pomislili, da imajo vaši uporabniki različne delovnike in dnevne urnike? Nekateri so na Facebooku samo v službi, drugi brskajo po njem samo na telefonu, ko se vozijo v avtobusu v šoli in iz nje, tretji šele zvečer preverijo kaj se dogaja online. Jih boste vse  "zadeli" samo z enim postom v dnevu. Težka bo ;)

Je pa nekaj res - če vaše objave vsebinsko ne štimajo, potem je tudi ena objava preveč ;)



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih glasnih razmišljanj in rešitev o poslovnem komuniciranju na Facebooku in ostalih družabnih omrežjih. Če vam to ni dovolj vas povabim na kavo ;)








1

1