Kako gresta skupaj prodaja in družabna omrežja?
19. 04. 2013
Facebook prvenstveno ni prodajni, je komunikacijski kanal med vami in obstoječimi in potencialnimi strankami. Ljudje radi kupujemo, nismo pa navdušeni, da se nam na silo nekaj prodaja.
Zatorej je potrebno biti na Facebooku previden v komunikaciji, poznati moramo naš cilj in še bolj pomembno pot do njega. Torej kako vplesti našo prodajno strategijo v nastop na Facebooku. Pri www.notesniki.si so že veterani svojega posla, trgovci starega kova. A to na Facebooku ni nujno prednost.
Preverimo nihovo FB stran.
Link: www.facebook.com/notesniki.si
Timeline: Frekvenca objav je velika, časovnica je polna objav iz vseh vetrov, nekaj iz spletne trgovine, nekaj iz terena, nekaj iz smučišč,... skratka stran je pisana. Fajn. A nekaj manjka. Podrobneje v nadaljevanju.
Ocena:
Interakcije: so tiste, ki so pogrešane. Odziva uporabnika skoraj ni zaslediti. Talking about faktor zadnjega tedna kaže aktivnih samo 50 uporabnikov, kar je glede na teoretični doseg strani res skromno. Delno so za šibak feedback "krive" objave, ki imajo le redko CTA (call to action) glavnega krivca pa je iskati v nizkem faktorju "edgerank" ki je očitno zelo zmanjšal doseg.
Ocena:
Uporabniki: Lepa številka, v dobrih 4 letih se jih nabralo preko 14.000. Nisem uspel izbrskati na kakšen način se je gradila baza fanov, a očitno so zaspali. Lahko je razlog v napačni komunikaciji na strani, lahko so uporabniki prišli zgolj zaradi nagrad, morda se je številka vzdignila na račun združevanja profilov. Za bolj konkreten odgovor bi potreboval več podatkov. Dejstvo je, da številke niso vse. Če uporabniki niso aktivni je to zgolj mrtev kapital.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: v profilni sliki najdemo Sonyjev logotip Vaio, ki so eni od prodajnih artiklov trgovine (tudi pisec teh vrstic je ponosni in zadovoljni lastnik njihovega prenosnika). Morda s uradnim logotipom nekoliko zavajamo uporabnike, saj stran ni uradna slovenska FB stran Sonya, a to ta trenutek ni pomembno. Naslovna slika je simpatična, a nima neke uporabne vrednosti. Pogrešam direkten link na spletno trgovino, ki ga najdem šele med brskanjem po podatkih. Pohvalna gesta je bon za 50€ popusta, ki je objavljen na časovnici, a še bolje bi bilo, če bi ga postavili na poseben zavihek in bi bil dostopen šele ob všečkanju. Lahko pa bi uporabniki dobili popust šele ko bi pustili svoj elektronski naslov. Variacij kako izkoristiti zavihke je še več, potrebno je samo nekaj kreative.
Ocena:
Splošna ocena: na prvi pogled stran deluje odlično, nekoliko bolj podroben pogled pa odkrije kar nekaj možnosti za izboljšanje. Opazen je trud zadnjega obdobja, a da na noge vzdignete nazaj svojo publiko bo potrebno še bolj zavihati rokave.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si