Družabna omrežja so večsmerna komunikacija - poslovni subjekti pa običajno ne morejo iz svoje prodajne kože
29. 04. 2012
Ok, prišli ste na Facebook. Razlogov je verjetno toliko kolikor je FB strani, a vse druži skupni imenovalec - izkoristiti potencial novega vala sodobne digitalne komunikacije, ki je v primerjavi z klasičnim oglaševanjem nesramno poceni. Pa ste na pravi poti?
Pri večini opažam, da izkoriščate nove medije za dodaten spem kanal. In potem sledi razočaranje. Ni interakcij, ni novih uporabnikov, obstoječi fani vas gladko ignorirajo. Običajno je za glavnega krivca obsojen kar Facebook. Tako tipično slovensko, vsi ostali so krivi, sami nismo nikoli.
Kdaj ste vaše privržence nazadnje vprašali po mnenju, jih pred pomembno poslovno odločitvijo vpletli v odločanje, jih sploh poslušate? Ali samo na timeline limate plakate s popusti? In se sprašujete zakaj jih noben ne povoha?
Ok, tale zapis spada med nasvete, zatorej dovolj moraliziranja ;) Zadnje čase na nekaterih straneh uporabljam mali trik, ki se neverjetno dobro obnese. Zakaj gre?
Vsako objavo, komentar uporabnika "polajkam". Tudi, če gre za kritiko. Ko pustimo "všeček" na njegovem zapisu je uporabnik o tem obveščen. In ve, da njegovo pisanje ni bilo spregledano, da je njegov trud bil opažen. Poleg tega, da bomo v bodoče pri uporabniku dobro zapisani ima to dejanje še en plus; s tem dodatno motiviramo uporabnika, da zapiše še kakšen nov komentar.
Mimogrede, tudi nagovarjanje z osebnimi imeni na začetku odgovorov dela čudeže, sploh če jih v komentarju "potegamo". Vsak pač rad prebere svoje ime.
To sta samo dva mala trika, ki delata čudeže. In dogajanje na naši strani postane še bolj živahno. Kar pripelje še več novih uporabnikov. In vse skupaj vam vzame samo nekaj dodatnih sekund dela.
Primer aktivne komunikacije v komentarjih na FB strani Moja Slovenija
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si