Avtomobilizem je močno prepleten tudi z družabnimi omrežji
04. 10. 2011
Vonj po bencinu in zažgani gumi pritegne večino moških pa tudi marsikatera ženska se najde vmes. Sanjarjenje o novih, hitrejših, bolj okretnih in lepših avtomobilih je vedno bil družaben dogodek – na to jasno kaže obiskanost avtomobilističnih sejmov in dirk. Avtomobilizem je tako močno prepleten tudi z družabnimi omrežji.
Danes bomo preverili, kakšne so specifikacije strani HONDA Club Slovenija. Da vidimo, koliko konjev ima njihova mašina.
Link: www.facebook.com/HondaSlovenija
Zid: Objave so redne, približno dve na dan, in zelo raznolike. Baza uporabnikov, ki so jo zgradili, očitno sestoji iz adrenalinskin navdušencev, ki se jim po žilah pretaka bencin. Vsebine, ki jih uporabniki tako diktirajo, so iz širokega spektra avto-moto objav, mednje pa lahko učinkoviti prepletejo komunikacijo lastne blagovne znamke. Jezik je vsebini primerno zelo sproščen, tako da je edina pomakljivost, ki jo najdem objavljanje prezgodaj v dnevu. Delovnik se na facebooku ne začne ob 7-ih zjutraj. Kdaj so najbolje primerne ure za objave tukaj.
Ocena:
Interakcije: Zaradi zanimive komunikacije, ki ni vedno pretirano komercialno obarvana, aktivne baze uporabnikov in pogoste uporabe poziva k akciji je interakcij zelo veliko. Določene objave pa dosegajo nesorazmerno majhno število interakcij. Te objave je potrebno pozorno analizirati ter uvesti izboljšave.
Ocena:
Zavihki: Na strani sta dva zavihka. Zavihek dobrodošlice je lepo urejen in funkcionalen, na žalost pa tega ne morem trditi za zavihek »Honda povezave«. Ta zavihek uredite tako, da bo vsebina vidna že na samem zavihku, tako da uporabnikom ne bo potrebno zapuščati vaše strani. Prav tako lahko akcije prestavite na drug zavihek, tudi tu naj bo vsebina vidna kar na samem zavihku. Glede na veliko število video posnetkov na zidu bi bilo smiselno razmisliti o Youtube zavihku, ki podaljša življenjsko dobo posnetka.
Ocena:
Uporabniki: V zadnjem mesecu se je strani pridružilo okoli 50 novih oboževalcev. Glede na to, da gre za organsko rast je pospešek od 0 do 50 v enem mesecu kar soliden, a ne ravno rekorden dosežek. Vseeno predlagam kakšno mini nagradno igro, da se številka še nekoliko bolj vzdigne. Predvsem pa zato, da ohranjate pri življenju obstoječo bazo uporabnikov.
Ocena:
Splošni vtis: Analiza strani HONDA Club Slovenija je verjetno prva, ki se srečuje z uporabo jezika, ki ni polikan, slovnično pravilen in vsebinsko korekten. Ko se sprehajam po zidu imam občutek, da sem na zasebnem profilu ljubitelja Honde. In tak jezik se jim očitno obrestuje. Vse skupaj me še enkrat spomni na to, da je bonton sicer zelo uporabna stvar, pa vendar se je treba zavedati, da so naši oboževalci na Facebooku v prvi vrsti naši prijatelji in šele nato naše stranke. Seveda, če nam jih uspe prepričati ;)
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si