Facebook je lahko za lokalne turistične znamenitosti odlična odskočna deska
07. 09. 2011
V Sloveniji imamo toliko lepih znamenitosti, da človek sploh ne ve, kje začeti. Na žalost pa je vse prevečkrat tako, da so te znamenitosti premalo spromovirane iz strani različnih turističnih centrov in tako propadajo od boga in turista pozabljene. Še Slovenci večkrat sploh ne vemo zanje. Je Facebook lahko rešilna bilka za nekatere turistične kraje, še posebej sedaj, ko so prenovili sistem za »čekiranje« na različnih lokacijah?
Na strani Zavoda Kultprotur se ukvarjajo s promocijo turizma in kulturnih dogodkov v občini Gornja Radgona in okolici. Kako so se oni lotili svoje komunikacije?
Link: www.facebook.com/Kultprotur
Zid: komunikacija je redne in zelo razgibana. Povprečna frekvenca objav je ena na dan, objave so si različne tako tematsko, kot tudi glede na kategorijo. Žal pri objavah ni poziva k akciji, vsake toliko se pojavi kakšno vprašanje uporabnikom, ki pa je prezapleteno. Uporabniku položite odgovor v usta, najboljša so vprašanja, na katere je mogoče odgovoriti z da ali ne, ali pa vprašanja, ki zadevajo najmočnejša stališča uporabnikov. Včasih ni slaba ideja uporabiti opcije a,b,c.
Ocena:
Interakcije: Interakcij je na splošno malo, vendar pa nekatere objave dosežejo tudi veliko število všečkov. To je dobra novica – sedaj lahko naredite natančno analizo, kaj pri vaših oboževalcih vleče in kaj ne, ter svojo komunikacijo prilagodite.
Ocena:
Zavihki: Na strani sta 2 zavihka. Zavihek dobrodošlice je zgrajen primerno svoji funkciji, na drugem zavihku pa se nahaja video predstavitev Apolonijine poti. Morda ne bi bila odveč tudi kakšna predstavitev v tekstu in slikah, ki bi bila namenjena tudi tujim obiskovalcem, vsaj v angleščini.
Ocena:
Uporabniki: V nekaj več kot enem mesecu se je velikost baze povečala le za 2 uporabnika, kar kaže na to, da veliko uporabnikov tudi odhaja. Prilagodite komunikacijo uporabnikom, preden se bodo začeli dogajati bolj masovni prebegi. Poskrbite, da je vsaka objava dobro premišljena, objave, za katere obstaja verjetnost, da pri uporabnikih ne bodo naletele na dober odziv pa rajši izpustite.
Ocena:
Splošni vtis: čutiti je, da za stranjo stoji zagnana ekipa, ki pridno komunicira. Ob takem tempu boste z odpravo zgoraj naštetih napak hitro na poti k uspešni komunikaciji. Dodajte kakšen Facebook vtičnik še na vašo stran in povezave na vaše tiskane publikacije, da vas na Facebooku lahko najdejo tudi turisti, ki so obiskali vaše mestece. Celoten paket je navadno veliko bolj učinkovit, kot če Facebook stran deluje povsem avtonomno. Ste morda pomislili na vključitev Facebook Places ali omrežja FourSquare?
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si