Soča Rafting d.o.o.

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Analiza za vse ljubitelje adrenalina

20. 10. 2013



Ko sem tokrat brskal med prijavami za analizo tedna se mi je oko hitro ustavilo na mailu, ki je prišel iz Bovca. Zakaj? Ker so nekatere vsebine kot naročene za družbena omrežja. In rafting, zipline, canyoning prav kliče po akciji na Facebooku.

In kako se obnese teorija v praksi? Po brskanju strani me je prav prijelo, da bi pobasal familijo in si privoščil kakšno od adrenaliskih odvisnosti. Za rafting je bo trenutnih razmerah verjetno že premrzlo, za zipline pa ne vem, če bi kdo od naših družinskih članov zbral dovolj poguma. Morda bi prišlo v poštev gorsko kolesarjenje, a kar je najvažneje - postal sem fan strani in ko bo pravi trenutek ter dovolj poguma (in primerne temperature) bo Soča rafting moja prva izbira. In to je konec koncev namen FB komunikacije, kajne?

S čim so me (že skoraj) prepričali? Preverimo.

Povezava: www.facebook.com/SocaRafting

Časovnica: Voda, narava, akcija in lepota. Vsebine so privlačne, človek prav z veseljem "vesla" po strani navzdol. Večina objav so fotografije, fotogalerije in povezave do zanimivih vsebin. Pohvalna je tudi aktivna uporaba značk # (hashtagi), ki bodo v prihodnje še kako prav prišli. Skoraj ne najdem direktnega oglaševanja njihovih aktivnosti. Kar je OK - če me bo zanimala cena, termin in ostale podrobnosti se bom že potrudil in to našel na njihovi spletni strani. Če bi bila le še frekvenca objav višja, bi si zaslužili najvišjo oceno.

Ocena:

 


Odziv: večinoma pri objavah pogrešam direktni CTA (call to action) ki bi dal še večjo stopnjo interakcije uporabnikov. Facebook je dvosmerno družbeno omrežje in uporabnike je potrebno včasih malo spodbuditi k odzivu. Faktor TAT (talking about this) tako ni rekorden, a doseg vsebin je še vedno soliden, glede na odzive pri posameznih vsebinah. Vpletite uporabnike v vašo zgodbo, zahtevajte feedback in viralnost vsebin se bo povečala.

Ocena:

Uporabniki: bližajo se številki 3.000. Kar za štiri leta, kar poteka komunikacija na Facebooku ni ravno cifra, ki bi me pustila odprtih ust, a če gre za organsko rast, brez nagradnih iger je lahko številka vseeno zgledna. V zaključku si preberite nekaj mojih prebliskov, ki bi vam gotovo vzdignilo število privržencev.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: naslovna slika se pridno menjuje, profilna grafika ima neberljive fonte, sploh pri manjših izpeljankah. Morda ne bi bilo napak, če bi imeli samo vaš okrogli logotip na rumeni podlagi. Poleg predstavitvenega zavihka aktivnosti (odličen je) in certifikata Tripadviserja (ki se mi ne odpre -> application error) verjetno ni potrebe po še kakšnem.

Ocena:

Zaključek: S prstom sem pokazal na nekaj pomanjkljivosti, ki bi jih bilo fino popraviti. A niso kritične narave. Stran  živi, vsebine so zanimive, odziv upam tudi da se pozna pri obisku. Predlagam, da pospešeno vzdignete bazo uporabnikov na 5.000, ko boste dobili možnost targetiranja objav glede na demografijo uporabnikov. Tako bodo Slovenci videli le vsebine v slovenščini, tujci pa v angleščini. Kako vzdigniti število fanov? En preblisk - kaj če bi začeli snemati vaše goste pri adrenalinskih avanturah. Prepričan sem, da bi jih vsak posameznik z veseljem delil video med prijatelje. Podoben primer  sem lani opisal v Najboljših praksah leta 2012 (ki izide tudi letos :D), primer Ljubljanskega maratona najdete spodaj.

Ocena:

 


Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1