Nostalgija lahko na Facebooku doživi svoj razcvet
31. 05. 2013
Po dolgem času analiza FB strani, ki nima komercialnih ambicij. Torej uporabnikom noče na vsak način nekaj prodati ampak jih vrniti nazaj v čas romantike
Moram priznati, da nisem navajen takšne komunikacije, a je prav zaradi tega pravo veselje pobrskati po časovnici. Nobenih prodajnih trikov, vsiljivega ponujanja izdelkov, zgolj uživanje patine starih časov Rogaške Slatine. Stran in vsebine, ki bi bile lahko vzor mnogim turističnim Facebook stranem.
Link: www.facebook.com/ZgodovinaRogaske
Timeline: pričakovano je časovnica polna fotografij, večinoma starih razglednic Rogaške Slatine. Sicer ne vem od kod administratorju toliko foto materiala, je oropal kakšen muzej ali je prapradedek šef pošte, a res je potrebno čestitati za neusahljiv vir vsebin. Frekvenca objavljanja je visoka, dnevno zabeležim tudi do tri objave. Čestitke.
Ocena:
Interakcije: stran živi in uporabniki dihajo z njo. Nobena objava ne gre mimo neopažena, komentarji in všečki uporabnikov so pogosti. Faktor talking about pravi, da je bila v zadnjem tednu aktivna dobra desetina vseh uporabnikov, kar je lep dosežek. A ne rekorden. Za optimalen izplen bo potrebno urediti še nekaj fines. Več v nadaljevanju.
Ocena:
Uporabniki: skoraj 1.500 jih je v slabe pol leta kolikor je stara stran. Glede na velikost Rogaške Slatine je to kar lepa številka (wikipedia pravi, da je v Rogaški Slatini 11.120 prebivalcev) in ker so vsebine dokaj lokalne to lep dosežek. Zagotovo so med uporabniki tudi prebivalci iz drugih krajev Slovenije, a večina jih zagotovo prihaja iz Rogaške Slatine.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: na profilni sliki pogrešam kakšen logotip ali obris kakšne znamenite mestne hiše. Saj fičko je simpatičen, a na mali profilni sliki skoraj nerazpoznaven in morda bolj primeren za kakšno vintage avtomehanično delavnico ;) Naslovno slika je ok, a vidim da je bila do sedaj zamenjana samo enkrat. Zakaj je ne bi zamenjali enkrat na teden in tako še bolj popestrili dogajanje na strani? Zavihkov ni. Pa bi lahko bil vsaj en - na njem bi lahko uporabniki oddajali svoje kopije starih razglednic. Res, da jih lahko že sedaj preko zasebnih sporočil ali kar neposredno na časovnici, a bi bil vseeno dobrodošel klic k pošiljanju preko zavihka.
Ocena:
Splošni vtis: odličen začetek, prava vsebina, ustrezni teksti, a za pravi preboj je potrebno spraviti FB stran med ljudi. Ena opcija so FB adsi, a glede na nekomercialno naravnanost strani to verjetno ni opcija (kvečjemu, če bi opcija kaj pristavila zraven). Če od mestnih inštitucij ne dobite cekina pa verjetno lahko dobite izpostavljenost na njihovi spletni strani, prospektih, občinskih prostorih. Morda ni slaba ideja, če pozovete obstoječe fane naj obvestijo še svoje prijatelje.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si