Danes je FB še bolj zaostril pravila igre
14. 01. 2013
Pazljivo pri kreiranju Facebook oglasov in naslovnih slik vaših FB strani. Facebook guidelines zapovedujejo, da na slikah ne sme biti več kot 20% besedila
Verjetno so vam že kdaj zavrnili kakšen oglas, pa niste vedeli kaj ste naredili narobe. Facebook ima zelo stroge norme kaj se lahko in na kakšen način se lahko oglašuje. Če naredim res ekspresen povzetek: FB je posebej pozoren na igre na srečo, zdravila, tobačne izdelke, alkohol, uporabo zaščitenih logotipov blagovnih znamk (ste že kdaj poizkusili uporabiti FB logotip v oglasu :D), spolnost in gola koža je striktno prepovedana, če oglašujete v ciljni skupini pod 18 let gre vaš oglas še čez posebno sito. Podrobneje si lahko pravila igre ogledate tukaj.
Sedaj so še posebej pozorni na vaše slike - te ne smejo vsebovati več kot 20% teksta. Kar zna mnogim povzročati sive lase; slike ob FB oglasih so že tako zelo majhne (100x72pix) tako, da je z novimi pravili tako rekoč nemogoče, da bi lahko napisali karkoli. Na 20x15 pixlov lahko spravimo kvečjemu črko ali dve :P
Pa se tu zabava še ne konča. Spremenjena so tudi pravila kaj je lahko na naslovni sliki (cover foto), novi Facebook page terms zapovedujejo, da na površini nosilne slike (851 x 316 pix), ki kar kliče k oglaševanju ne sme biti več kot 20 % besedila.
Če upoštevamo še stara, a še vedno veljavna pravila za naslovnico, ki prepovedujejo objavljanje spletnih naslovov, popustov, akcij, kontaktnih informacij, pozivov k dejanju .... lahko na koncu na naslovnico res damo samo še sončni zahod ;)
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)














Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si