Ljudje smo nezaupljiva bitja
01. 07. 2011
Kako uporabnika prepričati, da bo kliknil na vaš aktivni link? Tukaj ne boste našli pravega odgovora, saj je tematika preobsežna, a zagotovo bo možnost klika še manjša, če bo URL vodil neznano kam
Res je, da so dolgi url naslovi včasih res neugledni (sploh, če je vaša spletna stran še proizvod stare šole, ki producira url naslove polne številk in običajnemu smrtniku enigmatične črke) toda, če je osnovna www domena uporabniku znana bo več možnosti, da klikne nanjo kot če smo URL zapis skrajšali in se zapis začne z njemu neznano povezavo. Ljudje, nasploh FB uporabniki niso tako domači na internetu kot Twitteraši (katerim so v osnovi tudi namenjene take okrajšave) in skrajšanemu linku enostavno ne zaupajo.
Do nedavnega so bile zgoraj zapisane samo moje domneve, nisem pa imel oprijemljivih podatkov. No, pri Buddy Media so izračunali, da je kar trikrat večja verjetnost, da bo uporabnik kliknil na "neskrajšani" link povezave.
Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si