Zakaj so uporabniki povezani z vami?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Zgradite skupnost uporabnikov. Zaljubite se v njih.

03. 07. 2011



Brez dvoma pozitivna online izkušnja zgradi visoko stopnjo zaupanja med vami in strankami (obstoječimi ali potencialnimi). In to je glavna misija nastopa na družabnih omrežjih - iz stranke narediti prijatelja.

Kot je pred časom rekel moder mož: stranka pride in gre, prijatelji pa ostanejo. Ti se radi vračajo in dobro izkušnjo delijo med svoje prijatelje. Facebook in ostala družabna omrežja so dobra stara komunikacija od ust do ust. Le da gre na spletu vse hitreje. Ustno izročilo na stereoidih ;) Dobre izkušnje se prenašajo naokoli s svetlobno hitrostjo, od zaslona do zaslona. Od računalnika do mobilnika. No, če smo iskreni, slabe izkušnje se prenašajo še hitreje ;)

Toda zakaj konkretno so ljudje postali naši fani (sledilci, uporabniki, oboževalci)? Spodnja infografika (vir: Get Satisfaction) razkriva vzroke za tri omrežja: skoraj upokojeni MySpace, najbolj razširjeni Facebook in najhitrejši Twitter.

Zanimivo je da približno 40% uporabnikov komunicira z vami zaradi posebnih ugodnosti (nagradne igre, popusti) ki ga prinaša takšna komunikacija. Nezanemarljiv odstotek (približno 20%, odvisno od omrežja) pa so vaše vsebine (objave, komentarji) ki jih posredujete na strani.

Najbolj pomemben graf pa je spodnji. Koliko je vaš spletni nastop pomemben pri odločitvi nakupa? In zaradi tega ste sploh začeli z tem cirkusom kajne - da bi več prodali ;) Kar 97% uporabnikov vprašanih je odgovorilo pritrdilno, da je pozitivna spletna izkušnja vplivala na odločitev pri nakupu blaga/storitve. Podatek, ki ga ne gre zanemariti.

Seveda gre za ameriško raziskavo, ki da lahko nekoliko zavajoče rezultate, če bi jo neposredno prenesli v našo okolico. Veliko je tui odvisno od vaše branže in blagovne znamke. A generalni princip nedvomno drži - družabna omrežja so preveč vplivna, da bi jih ignorirali.



Follow Me on Pinterest

Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)








1

1