Zelolepo Atelje

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Dobrodošli v svet pisanih barv

21. 12. 2012



Mnogim je na začetku samostojne poslovne kariere klasično oglaševanje na radiu, televiziji, v tisku ali na najbolj obiskanih spletnih portalih cenovno popolnoma nedosegljivo. In tukaj lahko družabna omrežja pokažejo svojo moč. Če jih seveda znamo pravilno uporabiti.

Zelolepo so slovenski, ročno izdelani, unikatni izdelki iz pravega usnja. Torbice, denarnice, copati, pasovi, ... tudi za moški spol se kaj najde. Ovitki za mobilni telefon in obleka za prenosni računalnik. No, sam sem ponovno v tisti nehvaležni vlogi, ko moram oceniti vsebino, kjer nisem ravno doma. Usnjenih izdelkov ne uporabljam, moji elektronski ljubljenčki pa so večinoma brez posebne zaščite.

Link: www.facebook.com/zelolepo

Timeline:  ta se kar šibi pod slikami izdelkov. In prav je tako, fotografije so najbolj odzivne in dobrodošle vsebine na vseh družabnih omrežjih. Objave so redne, običajno lahko najdemo vsaj eno na dan. Pogrešam edino več vpletanja uporabnikov v interakcije. Torej, da niso samo nemi opazovalci dogajanja, temveč da v njem tudi aktivno sodelujejo.

Ocena:

Interakcije: avditorij ne spi, se odziva. A stopnja reakcij je odvisna predvsem od "klica k dejanju" Včasih se vname prava debata in toča všečkov, kdaj pa post sameva zapuščen sredi časovnice. Faktor "talking about" zadnjega tedna ni ravno rekorden, a je vseeno soliden. Morda bi bila kakšna fotogalerija ali video klip nastajanja izdelkov v različnih fazah zanimiva popestritev.

Ocena:

Uporabniki: počasi bo dve leti, odkar Zelolepo najdemo na Facebooku. V tem času je stran všeč skoraj 4.000 uporabnikom. Lep dosežek, ki ga lahko zavidajo tudi mnogo večji akterji. Verjetno cilj še ni izpolnjen, a ste na dobri poti.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: posebnih zavihkov ni, vse skupaj je zelo minimizirano. Glede na to, da ste aktivni tudi na Twitterju, bi lahko poseben predal dobilo tudi to družabno omrežje. Morda bi lahko bil poseben zavihek namenjen tudi predstavitvi izdelkov, da bi uporabnik takoj dobil informacijo kaj prihaja iz vašega ateljeja, brez zamudnega brskanja po časovnici. Naslovna in profilna grafika pa je ok. Samo preblisk: priporočam, da poleg telefona, maila in naslova v about sekcijo vpišete še link do spletne strani.

Ocena:

Splošni vtis:  fajn.  A vedno je lahko še bolj fajn ;) Kdo je oseba, ki stoji za vsemi temi izdelki? Dobrodošla bi bila tudi pohvala zadovoljnih strank. Za konec še nasvet, lotitete se še Pinteresta in Instagrama, vaša vsebina je kot naročena za ti dve omrežji, ki sta vedno bolj popularni tudi pri nas.



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1