FB je raj za male ustvarjalce velikih ročnih spretnosti
10. 10. 2011
Za mala podjetja, ki so šele začela s svojo dejavnostjo je marketinški pristop k Facebooku lahko način za zmanjševanje stroškov oglaševanja ter grajenja prve baze strank. Vendar pa se moramo zavedati, da če stavimo vse na enega konja, lahko zelo hitro končamo brez začetnega vložka. V tem primeru je treba strategijo nastopa še toliko bolj natančno narediti in jo dosledno upoštevati.
Danes se bomo posvetili še eni strani iz vrste strani, ki promovirajo unikatni nakit. Se še spomnite zadnje? Poglejmo, kako gre strani Nakiti.se.
Link: www.facebook.com/NakititeSe
Zid: Objave so redne, v povprečju ena na dan, daljših obdobij brez objave ni. Komentarji so vedno prisotni, pogosto so objave opremljene tudi k pozivu k akciji, veliko je vpogleda v zakulisje dogajanja, tako iz vidika izdelave nakita, kot tudi čisto osebno. Moteče pa je dejstvo, da objave nimajo rdeče niti. Poskusite se bolj fokusirati na nakit, veliko uporabnikov namreč zapusti stran tudi zato, ker ne dobijo dovolj informacij o produktih. Ni ravno vabljiva stran, kjer je namesto pohval uporabnikov videti le poste koliko ljudi je kdo povabil.
Ocena:
Interakcije: Zaradi zmedene komunikacije je interakcij v splošnem malo, vseeno pa določene objave dosegajo visoko število komentarjev in lajkov. Pri planiranju nadaljnje komunikacije te objave podrobno preučite in jih uporabite za morebitne izboljšave.
Ocena:
Zavihki: Zavihki so zgledno urejeni, pogrešam pa bolj bogato foto galerijo (verjetno je še kar nekaj izdelkov, ki niso ugledali luči sveta na Facebooku), več informacij na info zavihku (možnost se bo odprla, če transformirate kategorijo strani - ta je trenutno nastavljena na “letališče”) in pa bolje izkoriščeno profilno sliko (uredite njen predogled - avatar).
Ocena:
Uporabniki: V enem mesecu je število obževalcev zraslo za 80, kar je lepa številka, še posebej glede na to, da je bila začetna baza relativno majhna. Zasluge gredo mini nagradni igri, ki je potekala v zadnji 14-ih dnevih na strani. To je dober način za pridobivanje novih uporabnikov, vendar pa ga uporabljajte zmerno, saj prinaša nekvalitetno bazo in je proti pravilom Facebooka. Konkurenca je v vaši branži precej velika in prijava se navadno strogo sankcionira.
Ocena:
Splošni vtis: Zelo pomembno je, da smo na Facebooku zelo konstantni. Ne le glede časa objav ampak tudi glede njihove vsebine. Res je, da nas to pogosto ovira pri ustvarjalnosti, vendar je resnica ta, da naši uporabniki ustaljenost in predvidljivost pogosto cenijo veliko bolj, kot razgibanost in unikatnost. Če ne gre drugače, si lahko naredimo kar koledar objav za določeno obdobje in objave objavljamo glede na naprej začrtan plan. Želim uspešno delo še naprej.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si