Analiza ob kateri si človek zavrti Erica Claptona
04. 11. 2013
Ko sem izbiral med prijavami za brezplačno analizo se mi je kurzor samodejno ustavil na mailu Sever instruments. Ker prihajam iz sveta elektronike sem najprej pomislil na merilne inštrumente. No, ko sem ugotovil, da gre za glasbila sem bil pečen.
Štartal sem najljubšo YouTube playlisto in se lotil dela. Kako se je komunikacije na Facebooku lotila trgovina z glasbili in glasbeno opremo, ki ima poleg klasične in spletne prodaje še izdelavo ročno narejenih kitar in basov po naročilu in servis različnih inštrumentov. Vsebina mi deluje kot naročena za Facebook. Pa je res? Preverimo.
Povezava: www.facebook.com/sever.instruments
Časovnica: malo sem razočaran. Predvsem zaradi slabe prisotnosti lastnih vsebin. Saj YouTube video klipi so OK, ampak to si lahko poiščem sam. Saj komične slike so OK, ampak sem jih večino videl že prej, saj oglasi so OK, ampak tega imam dovolj drugje. Kje so lastne vsebine? Fotke iz servisa, prej - potem, izjave zadovoljnih strank, video ali foto strip kako nastaja nov inštrument, fotoreportaža iz koncerta kjer glasbeniki uporabljajo vaš inštrument, nasvet kako pravilno rokovati z inštrumenti,.... vsebin je ogromno.
Ocena:
Odziv: uporabniki so relativno pasivni. Pa ni tukaj glavni krivec število fanov strani - kot sem opazil na časovnici, je bila stran migrirana iz zasebnega profila. In takrat se edgerank faktor resetira in večina vsebin fanov ne doseže. Več o tej napaki sem pisal tukaj. Nekaj krivde za slab feedback pa je tudi prešibka vsebina objav.
Ocena:
Uporabniki: številka gre počasi proti prvi tisočici. Verjetno prepočasi, a brez odzivne vsebine, FB oglasov, viralne nagradne aplikacije, naslonitve na tujo bazo uporabnikov ne bo šlo. Potreben je vsaj eden od naštetih elementov, idealno pa bi bilo če bi v zbirki vsi.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: nobenih presežkov, grafika naslovne in profilne slike je OK, a se da zagotovo bolje. Sploh v naslovno sliko bi lahko naredili kakšen kolaž fotografij nastajanja kitare, morda fotka iz trgovine. Ostalih posebnih zavihkov ni. Škoda. Kakšen spisek referenc ali blog lastnika trgovine bi človek z veseljem preklikal.
Ocena;
Splošni vtis: odlično tematiko imate. V glasbenem poslu se neprestano nekaj dogaja. Uporabnike pritegnite z zanimivo, ekskluzivno vsebino, dodajte neko osebno noto, dokumentirajte bogato zgodovino vaše trgovine, predstavite svojo zgodbo, pomagajte uporabnikom pri iskanju inštrumenta, tako kot fizičnega obiskovalca trgovine tudi virtualnega zaljubljenca v glasbo lahko lepo pobožate s kakšnim cukrčkom v obliki zanimive informacije, nasveta, rešitve. Verjemite mi, trud se bo povrnil
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si