Na Facebooku lahko odkrijemo skrite lepote naše dežele
27. 09. 2013
Ok, lahko me imate za geografskega debila, a za Ribniško Pohorje še nisem slišal. Prepričan sem bil, da je tista Ribnica s suho robo edina v naši deželi. Še dobro, da obstaja Facebook ;)
A ko sem se sprehodil skozi objave današnje analizirane strani sem si Ribniško Pohorje dal pod zaznamke, kjer si shranjujem kaj si moramo ogledati na enih od naslednjih družinskih izletov. In verjetno je to tudi en od ciljev njihove komunikacije na Facebooku. Tako pritegniti Facebook uporabnika, da ne bo samo povšečkal FB strani ampak se tudi fizično oglasil v trgovini, lokalu, hotelu ali kot je primer danes - na Ribniškem Pohorju.
Preverite nad čem sem navdušen in kje sem vseeno našel nekaj nepravilnosti.
Povezava: www.facebook.com/ribnisko.pohorje.apartmaji
Časovnica: je polna prečudovitih slik pokrajine v katero se takoj zaljubiš. Frekvenca objav je redna, skoraj vsak dan nam servirajo novo zgodbo iz njihovega dela Pohorja. Nekoliko me moti odsotnost ostalih vrst objav, a o tem nekoliko nižje. Zelo solidna ocena.
Ocena:
Odziv: večina fotografij beleži veliko stopnjo interakcij, predvsem všečkov. Nekoliko manjšo stopnjo odzivnosti pričakovano beležijo fotogalerije. Priporočam, da nekoliko zmanjšate število fotografij v galeriji, jih postopno dodajate in predvsem dodate opise fotografij. Videli boste, da se bo odzivnost vidno povečala. Me veseli tudi, da ste nekoliko zmanjšali "lajkarske" pozive. Nekaterim gre namreč že nekoliko na živce neprestano pozivanje tipa "lajk, če se strinjaš, da ..."
Ocena:
Uporabniki: preko 2600 fanov v manj kot letu. Bravo! Predvidevam, da ste jih večino dobili z začetno nagradno igro, kjer ste uporabnike pozivali k deljenju fotografij. Odlična ideja, ki pa ima napako - nagradne igre, kjer uporabnike nagrajujete za deljenje vsebin na njihovih časovnicah so prepovedane (podrobneje tukaj) zato previdno, da vas na muha ne dobi Facebook.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: fantastična naslovna slika in simpatična profilka. Tudi zavihka za akcije sta na mestu in vabita klike. A težava obeh zavihkov je da nista aktivna, ko nas recimo navduši vaša akcija 7 dni za vrednost petih se ne moremo pozanimati o podrobnostih in morda celo rezervirati vaše kapacitete. Ker zavihek ne vodi nikamor ;)
Ocena:
Splošna ocena: vašo nastop na Facebooku bi si lahko za vzgled vzelo kar nekaj turističnih subjektov, ki se trudijo pokazati svoj vrtiček. Predlagam, da nadaljujete z dodajanjem watermarkov na vaše fotografije, saj bodo tako fotografije, ki zaokrožijo po Facebooku še vedno ohranile povezavo z matično stranjo.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si