Raj cvetličarstvo

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Rožice na Facebooku

10. 05. 2013



Zadnje čase opažam pravo ofenzivo novih Facebook strani. Skoraj ni poslovnega subjekta, ki si na največjem omrežju ne bi naredil svoj virtualni vrtiček. A vrtiček odmeriti in zasaditi rožice ni najtežje, digitalno grudo je potrebno tudi znati negovati in vzgajati. Drugače boste samo nemočno opazovali kako se bohoti plevel.

Današnja analiza je namenjena cvetličarstvu Raj iz Ljubljane. Na prvi pogled je vsebina idealna za družabna omrežja. Kaj je lepšega kot dobra fotka rožic? Če bi lahko izbiral katero stran bi administriral bi izbral prav nekaj v povezavi s cvetlicami. Ja vem, sem nepopravljiva romantična duša ;)

Link: www.facebook.com/raj.cvetlicarstvo

Timeline: kaj boste našli na časovnici cvetličarne? Jasno, cvetlice vseh vrst. To res najdemo, a so objave redke ali pa je objavljenih več postov naenkrat. Priporočam vsaj eno objavo na dan. In poleg fotografij dopišite za katero rožo gre, morda kakšen nasvet kako jo vzdrževati, od kod prihaja, za kam je primerna, kdo jih največ kupuje,.... tematika je takorekoč neizčrpna.

Ocena:

Interakcije: zaradi odlične tematike je odziv uporabnikov velik, sploh glede na skromno število fanov. Če pa bi bile objave bolj pogoste, fotografije boljše, besedila pa bi pozivala k interakcijam bi bili uporabniki še bolj odzivni.

Ocena:

Uporabniki: dobri 200 jih je. Za štiri mesece staro FB stran bi pričakoval več. A toliko kolikor vložite v družabna omrežja, toliko dobite. Pa tu ne mislim finančno. S pravilno zastavljeno komunikacijo, morda viralno nagradno igro bi se številko strmo povzpela. Vaša dejavnost je kot naročena za nagradni foto natečaj. Lep primer najdete tukaj.

Ocena:

Grafična podoba in zavihki: sam bi profilno in naslovno sliko zamenjal. Za profilno fotografijo bi dal vaš logotip, na naslovni sliki pa bi pogosto menjaval fotografije rož. Dobra izbira za naslovno sliko bi bila tudi fotografija notranjosti vaše cvetličarne, morda zunanja izložba, morda fotografije vaših prodajalcev. Med zavihki najdemo povezavo do Pinteresta, ki pa vsebinsko bolj životari. Ste razmišljali, da bi šli na Instagram? Glede na cvetlične vsebine bi lahko že v enem tednu zbrali več sledilcev kot jih imate trenutno na Facebooku.

Ocena:

Splošna ocena: gledano samo skozi matematiko ni slabo, a bi od Facebook strani cvetličarne pričakoval več. Vsebine se kar same ponujajo; nasveti, triki, vključevanje uporabnikov v debate, mnenja strank, razkrivanje zaodrja delovanja neke cvetličarne, predstavitev rastlin .... Samo nebo je meja. Zato samo zadostna ocena.

Ocena:



Follow Me on Pinterest

Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.








1

1