FB dogodek ni za na smetišče

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Kljub temu, da imajo evente mnogi za "pepelko" Facebooka je aplikacija ob pravilni uporabi odlična

14. 06. 2011



Imate v vaši trgovini razprodajo, prirejate poseben dogodek v vašem podjetju, imate predavanje, ste organizator koncertov? Ali pa bi radi samo v slogu nastnice Tesse priredili rojstno dnevno zabavo za 15.000 ljudi ;)

Poleg treh osnovih kategorij Facebooka (zasebni profili, skupine, strani) je nekako na obrobje umaknjena četrta -> dogodek oz. event. Gre za eno najstarejših domislic M. Zuckerberga, žal pa tudi eno najmanj dodelanih. Ima namreč podoben način komunikacije kot skupina, kar pomeni da se vsebina na njenem zidu ne pojavlja na news feedu uporabnikov. Temelji torej na interni komunikaciji članov/povabljencev. A s skupino deli tudi zelo dobrodošlo funkcijo, ki so jo pri straneh ukinili (oz. je dostopna samo skrbnikom in je zelo slabo odzivna) - na dogodke lahko povabimo naše prijatelje. in ne samo to - če vsota povabljenih, potrjenih in pogojno potrjenih gostov ne preseže številko 5000 lahko uporabnikom celo pošljemo FB zasebno sporočilo.

Seveda je uporabnost samega aplikacije odvisna od mnogih kriterijev. Ali ste dovolj zgodaj naredili dogodek, kakšna je profilna slika, ste spisali dober in vabljiv tekst, s kako široko bazo potencialnih obiskovalcev razpolagate, kako na široko lahko zasejete začetni "buzz". Ter seveda od vsebine samega dogodka.

primer odzivnega dogodka, dobrodelna predstava 5moških.com na Prešernovem trgu, prihod je potrdilo do tega trenutka preko 6.000 ljudi

Gre za prepoznavno gledališko predstavo, ki tolče rekorde gledanosti. A to ni garancija za veliko odzivnost dogodka. Potrebno je bilo "posejati" začetek virale na več koncih in staviti na več konjev. Dogodek je bil lansiran iz FB strani Špas teatra, ki ima nekaj čez 12.000 oboževalcev. Prav za potrebe dogodka so vsi nastopajoči posneli video vabila, ki smo jih naložili na YouTube kanal. Le te so lansirali naprej ostali znani Slovenci, ki imajo veliko FB kontaktov. Prvi val je bil narejen.

Jurij Zrnec povabi na zaključno predstavo (trenutno preko 2000 ogledov v manj kot tednu)

Ker ima dogodek dobrodelno noto (ogled predstave je brezplačen, a se preko sms-ov zbira denar Hišo sreče, 1€ če pošljete sms s ključno besedo SPAS na 1919) je še nekoliko lažje potrkati na čustva FB uporabnikov, naj tudi sami delijo dogodek naprej.

Pustimo ostale trike razširjanja informacij za kdaj drugič (ali pa za naslednje predavanje :D ) ostanimo fokusirani na prvi val. Ta je namreč najpomebnejši. Če nam uspe ustvariti efekt snežne kepe, lahko počasi vzdignemo roke in uživamo v plazu, ki smo ga sprožili. Ljudje namreč pri prijateljih vidijo potrditve prihoda in ustvari se fama, da gre za dogodek, kjer je enostavno potrebno biti.

Podobno se je zgodilo tudi pred dobrim tednom, ko je najstnica iz okolice Hamburga organizirala rojstnodnevno zabavo za nekaj prijateljev. No, ostanek zgodbe pa si lahko ogledate spodaj ;)



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1