Za vse ljubitelje adrenalina med drevesi
08. 11. 2013
Tokratno stran za analizo sem po hitrem pregledu že skoraj zaprl in hotel iti na naslednjo. Pa sem si premislil - odlično bo služila kot primer ostalim. Zakaj? Preverite.
Zabava na terenu, zabava na spletu. Delati community managment za zabaviščne in adrenalinske parke? Sanjsko delo, tematika je široka, vsebine so zabavne, situacije so komične, odziv avditorija je lahko odličen. No, ampak to je samo teorija, praksa lahko pokaže tudi drugo plat. Pustolovski park Postojna v neposredni bližini Postojnske jame je eden od mnogih tovrstnih adrenalinskih parkov, tudi na slovenskem Facebooku jih je najti veliko. Kako torej izstopati?
Povezava: www.facebook.com/PustolovskiParkPostojna
Časovnica: je nekoliko prazna. Park je zaprt. Ok, miško peljem na sprehod nižje po strani. Od letošnjega aprila naštejem samo 11 objav? Je to možno? So izbrisane ali je res bilo res samo teh nekaj postov. Objave so drugače kvalitetne, odziv publike soliden, a glede na teoretični doseg nekoliko nizek. Nekoliko zmeden nadaljujem ocenjevanje.
Ocena:
Odziv: talking about this je seveda nizek, saj je število objav premajhno. Ko sem preletel feedback na poste tudi ne gre ravno za podiranje rekordov. Lansko sezono ste bili bolj pridni ;) Težko boste naslednjo sezono zbudili zaspano publiko. Na Facebooku se namreč žur zaradi faktorja Edgerank ne sme nikoli ustaviti. Če prenehate s komunikacijo boste izginili iz newsfeeda. Za vedno.
Ocena:
Uporabniki: teh je skoraj 9.000. Lepa številka, ki je nastala zaradi aktivnega prirejanja nagradnih iger. Žal vsebina teh ni več dostopna, tako da ne morem komentirati kvaliteto izvedbe in posledično uporabnikov. Škoda pa bo, če boste ves ta potencial izgubili zaradi zimskega spanja.
Grafična podoba in zavihki: odlično delo, tako naslovna kot profilna slika. Bravo! Tudi zavihek za kupon tretje brezplačne vstopnice in Tripadvisor je odličen.
Ocena:
Splošni vtis: priporočam, da strani med zimo ne ugasnete popolnoma. 2,3 objave na teden bi bile hudo dobrodošle. Tako bo spomladi, ko bo park ponovno zaživel lažje animirati ves avditorij. Tudi med sezono bi bilo dobrodošlo nekoliko vzdigniti frekvenco objav. Vsebin gotovo ne manjka
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si