Kako povečati vidnost spletnih vsebin?

Naj vam nič ne uide! Zapišite svoj mail in tedensko
boste v e-nabiralnik dobili povzetek člankov na strani.

Mali trik, ki vam bo preko Facebooka povečal promet na spletni strani

08. 03. 2012



Ni še jasno ali gre samo za trenutni bug ali za trajno ukinitev viralnosti "like" gumba na vaši spletni strani. Včasih je namreč z klikom na "všeč mi je" pri določenem članku/zapisu na spletni strani uporabnik skoraj nevede naredil reklamo za vašo spletno stran na lastnem zidu/časovnici. Ta funkcija žal ne dela več - a obstaja rešitev ;)

Žal ni tako elegantna kot je bil gumb like, ki je imel odličen viralni efekt za relativno malo potrebnega angažiranja uporabnika, a bolje ptič v roki kot golob na strehi ;) Isto funkcijo ima namreč FB komentar in ta se še vedno prikazuje na časovnici tistega uporabnika, ki je oddal komentar.

Torej je potrebno samo pravilno nagovoriti bralce vaših zapisov, da vam začno odgovarjati v komentarjih oz. vašo vsebino deliti preko gumba "share". Potreben je seveda dober poziv k dejanju. In ni napak, da komunikacijo v komentarjih začnete kar sami, morda tako, da dopišete nek duhovit dodatek k zapisanemu članku.

Taisti trik lahko uporabite tudi ob kliku na tipko "like", le da je tam uporabnike težko motivirati, da poleg "lajka" pustijo še komentar.

Primer kako sem začel s komentiranjem članka o "osvajalcih" in vsebino prenesel tudi na svoj zasebni profil:

Če ne veste, kje najti FB plugine za večjo socializacijo spletne strani kliknite semle



Follow Me on Pinterest

Hvala za prebiranje mojih kratkih namigov (hintov) za uspešno poslovno komuniciranju na Facebooku. Če pa vam to ni dovolj me kontaktirajte V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo samo na kavo ;)








1

1