Kar 84% uporabnikov ne vidi vaših objav!
05. 08. 2013
Dolgo časa je bila formula, ki določa vidnost vaših FB objav na novičarskem toku (news feed) misterij, skrbno varovana skrivnost Facebooka. Uradno ni bilo nikoli potrjeno, a raziskave kažejo, da je spodnja enačba še najbolj verodostojen približek Facebookovi čarovniji.
Zakaj je sploh potreben algoritem, ki določa prikaz objav pri posamezniku? Prvi razlog je nasičenost vsebin - brez selekcije bi bil vaš news feed še bolj nepregledna zmešnjava postov, ki vas sploh ne zanimajo. Drugi razlog pa je čisto poslovni - če bi se vse vsebine prikazovale potem podjetja ne bi imela kakšnih apetitov po oglaševanju. In Facebook ni dobrodelna organizacija :)
O formuli FB EdgeRank sem že nekajkrat pisal (tukaj in tukaj), bolj zanimivo je kako FB rangira posamezne kategorije objav. Najbolje jo odnesejo objave slike in video posnetkov, sledijo posti z linki na zunanje strani, najslabše pa samo tekstovne objave.
Prav tako je za viralnost vaših vsebin zelo pomembno kakšno vrsto interakcij dobi vaša objava. Najvišje rangirana je seveda delitev (share), sledijo komentarji, nato všečki (likes) in na koncu kliki na vašo vsebino.
V spodnji infografiki (vir) pa boste našli še 10 uporabnih namigov kako EdgeRank vzdigniti še višje.
Na tej podstrani najdete uporabne povezave o komunikaciji na družabnih omrežjih. Če pa vam to ni dovolj nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Seveda pa lahko gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo :)
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si