Prava stran ob pravem trenutku
14. 12. 2012
Kljub temu, da se slovenska tekstilna industrija z nostalgijo ozira nazaj po dobrih starih časih, ko smo se Slovenci ponosno trkali po prsih in razkazovali zveneče logotipe domačih blagovnih znamk je še vedno nekaj takih, ki se ne predajo tako zlahka.
Med mojim pisanjem pogledujem skozi okno pisarne kjer sosed ravno čisti zasnežen avtomobil. In ravno pravi trenutek mi je v analizo prišla FB stran podjetja And by Andraž kjer so nad zimo še posebej navdušeni. Njihova glavna dejavnost je namreč izdelava športnih in elegantnih oblačil za prosti čas. In kako se znajdejo na Facebooku? Preverimo skupaj!
Link: www.facebook.com/AndByAndraz
Timeline: zelo simpatične vsebine, večinoma pri uporabnikih odlično sprejete. Veliko je fotografij, tako kot mora biti.Če ne bi bili pri naši agenciji zavezani k lojalnosti konkurenčnemu podjetju bi se človek kar zapodil v vašo trgovino. Pogrešam edino več vsebin iz zaodrja; kako nastajajo oblačila, pogled na računalniški zaslon oblikovalca, predstavitev prodajalcev v trgovini .... morda kje so, pa jih nisem našel.
Ocena:
Interakcije: zelo solidno. Na prodajne vsebine kot običajno slabši odziv, na Filipa Flisarja in njegove brke (pardon njegovo novo bundo) pa se seveda vsuje plaz. Talking about faktor pravi, da je bilo v zadnjem tednu aktivnih 25% vseh uporabnikov. Kar je lep rezultat.
Ocena:
Uporabniki: stran trenutno beleži dobrih 1.800 privržencev blagovne znamke And by Andraž. Na prvi pogled ne gre ravno za rekordno številko v enem letu kolikor je stara FB stran, a če so vsi tu uporabniki tudi kupci (ali pa bodo to postali) je namen komunikacije dosežen.
Ocena:
Grafična podoba in zavihki: na profilno in naslovno sliko nimam pripomb. Tako kot mora biti. Tudi ideja z zavihki, ki vodijo direktno na spletno stran mi je ok. Glede na branžo v kateri je podjetje in verjetno na minimalni budget, ki je investiran v FB stran je to to.
Ocena:
Splošni vtis: morda je kriv sneg, ki ga gledam skozi okno, a sam sem navdušen nad vsebinami in komunikacijo. Vidim, da je stran odzivna, administrator tudi v komentarjih še dodatno animira uporabnike. Bravo. Seveda bi se dalo dodati še kakšen sladkorček, a potem bi bili boljši kot naš klient. In to Slovenci težko vidimo ;)
Ocena;
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si