Če ste obupali nad Facebookom vsaj izbrišite vaše sledi
19. 04. 2011
Povprečen uporabnik na Fecebooku preživi skoraj eno uro dnevno, 50% uporabnikov pa se na facebook prijavi vsak dan, sem štejejo tudi vikendi. Kljub temu pa prebivalci te velike virtalne skupnosti še vedno najdejo dovolj časa za športne aktivnosti – vesela novica za vse ponudnike šporne opreme in rekvizitov, ki se odločajo za nastop na Facebooku
Danes bomo vrgli oko na stran Plesne trgovine La Salsera, ki pa – kljub pisanosti objav na prvi pogled – izgleda kot ne preveč posrečen poskus kataloga za njihovo online trgovino.
Link: www.facebook.com/PlesnaTrgovinaLaSalsera
Zid: dogajanje na strani je vse prej kot živahno, 2-3 objavam na mesec namreč zelo težko rečemo komunikacija z našimi FB prijatelji. Objave na strani so večinoma komercialne narave in ne sledijo priporočenemu razmerju 80:20 v prid »vremenskim« objavam. Ažurno pa je odgovarjanje na vprašanja uporabnikov. Glede na potencialno zelo širok spekter vsebin, ki bi se lahko pojavljale na zidu je vse skupaj res premalo
Ocena:
Interakcije: teh, z izjemo nagradne igre izvedene v februarju, praktično ni. Razlog se skriva v prodajni naravi objav in številu le-teh. Nagradne igre so lahko odličen način, da si zgradimo bazo zasledovalcev vendar pa, če z njo ne komuniciramo pravilno, le ta zaspi, Facebookovi algoritmi (NFO) za določanje kvalitete vsebin pa nas sčasoma izbrišejo iz elitnega seznama izbrancev za vroče novice. In zabave je (pre)hitro konec.
Ocena:
Zavihki: na strani je le en zavihek, ki vabi obiskovalce na dneve odprtih vrat v njihovi trgovini. Solidno, vendar pa pogrešam vsaj še zavihek dobrodošlice, ki bi nagovarjal nove, potencialne obiskovalce. Predlagam tudi zavihek, kamor bi lahko nalagali komercialne vsebine, s tem pa sprostili zid kot glavni komunikacijski kanal Facebook strani.
Ocena:
Uporabniki: Konec decembra so imeli na strani okoli 400 privržencev, danes je številka večja za novih 260 oboževalcev. Številka bi bila glede na slabo prisotnost konkurence na Facebooku ob boljši komunikaciji lahko znatno večja. Sploh, ker Slovenija velja za plesno zelo živahno deželo.
Ocena:
Splošni vtis: cilj njihovega nastopa na Facebooku je povečanje števila privržencev, povečanje zavedanja in priklic blagovne znamke ter povečanje prodaje. Privrženci sicer počasi rastejo vendar pa je vprašanje, kdaj se bo rast brez izdatne komunikacije ustavila. Zavedanja in priklica pa na socialnih omrežjih ne moremo doseči s plakatiranjem, temveč moramo naše privržence redno (in pravilno) nagovarjati, od njih zahtevati povratne informacij in s tem pridobiti njihovo zaupanje. Šele čisto na koncu pride (ali pa tudi ne) do nakupa.
Ocena:
Če bi tudi sami radi iz vaše Facebook strani naredili uspešno poslovno zgodbo nas kontaktirajte. V naši agenciji izvajamo tako izobraževanja za podjetja, izdelavo strategij za uspešen nastop na družabnih omrežjih, izdelavo Facebook aplikacij in vodenja vaših Facebook skupnosti. Lahko pa gremo tudi samo na eno pravo, debatno kavo.
Družabna omrežja, Matej Špehar s.p.
Kersnikova ulica 14, 1233 Dob,
E-pošta: info@matejspehar.si